کد خبر: ۲۶۰۶۸۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
انتخاب حبيب کاشاني به عنوان مدير تيم‌ملي اميد باعث شد تا اهالي فوتبال از پاسخ مثبت او به نوعي غافلگير شوند. به همين دليل با عباس عليپور يکي از مردان معتمد و هميشه همراه حبيب کاشاني تماس گرفتيم تا از چند و چون قبول و پذيرش اين پست توسط حبيب کاشاني بيشتر مطلع شويم.
به گزارش پایگاه 598، عباس علیپور مرد معتمد کاشانی که در زمان مدیریت او در پرسپولیس در مقاطع مختلف به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر امور فرهنگی باشگاه قبول مسوولیت داشت در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم‌ملی امید گفت: بله، به هر حال پس از یک سال کش و قوس آقای کاشانی قبول کردند که به عنوان مدیر تیم امید قبول مسوولیت کنند. ساعت 10صبح امروز بود که جلسه ای بین آقای کفاشیان و آقای کاشانی برگزار شد و البته چند هفته ای بود که این پیشنهاد از سوی فدراسیون به آقای کاشانی می‌ شد. اما ساعت 10 صبح امروز در جلسه ای که بین طرفین برگزار شد، آقای کاشانی پذیرفتند تا به عنوان مدیر تیم امید به کار مشغول شوند.

علیپور در ادامه و درپاسخ به این سوال که آیا حبیب کاشانی در این پست اختیار تام خواهد داشت یا نه بیان کرد: بله، به هر حال آقای کاشانی به این شرط این مسوولیت را پذیرفته اند که مسوولیت صفر تا صد تیم امید در اختیارشان باشد. از تعیین مربی و برنامه ریزی و مسوولیت های تیم امید تا تعیین سرپرست و غیره. به هر حال آقای کاشانی قصد دارند با توجه به اینکه امروز این مسوولیت را پذیرفته اند چند روزی وضعیت تیم امید را بررسی کرده و طی هفته آینده برنامه ریزی خود را برای این تیم اعلام کنند.

مرد معتمد کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وینگادا عوض شود یا نه بیان کرد: فعلا بهتر است وارد این قضایا نشویم چرا که آقای کاشانی همانطور که گفتم از امروز به فکر برنامه ریزی هستند و با بررسی شرایط قطعا بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

«آیا به شما پیشنهاد همکاری در تیم امید از سوی حبیب کاشانی ارائه شده یا نه؟» علیپور در پاسخ به این سوال گفت: نخیر. هنوز نه با من و نه با هیچ کس دیگری در مورد همکاری با تیم امید از سوی آقای حبیب کاشانی پیشنهادی صورت نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها