کد خبر: ۲۶۰۴۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۱ مهر ۱۳۹۳
امروز در تمرین تیم فوتبال صبا درگیری‌ به وجود آمد که دوست مرفاوی این مسئله را توضیح داد.

یحیی عبداللهی در خصوص درگیری‌ که امروز سر تمرین صبا با ساکت الهامی به وجود آمد اظهار داشت: من ارتباط قدیمی با صمد مرفاوی دارم و در گذشته با کارهای خبری با او در ارتباط بودم. در استقلال و مس کرمان همواره کنار مرفاوی بودم.

به گزارش بانک ورزش، وی به فارس گفت: من در حوزه علمیه درس خوانده‌ام و اعتقادی به حذف افراد ندارم اما پیامبر هم اعلام می‌کند اگر شخصی دچار تخلف شد او را به عنوان فرماندار انتخاب نکنید. در اول فصل هم که صمد مرفاوی برای کار در صبا برگزیده شد برخی بزرگان و شخصیت‌های سیاسی اعلام کردند که ساکت الهامی در کنار مرفاوی فعالیت نداشته باشد. من نمی‌خواهم بگویم او متخلف است. ما اصل را بر برائت می‌گذاریم اما برخی آدم‌ها بهم نمی‌خورند که در کنار یکدیگر کار کنند.

عبداللهی افزود: تنها دلیلی که نسبت به عدم فعالیت الهامی تاکید داشتم نحوه تکلم و ادبیات او بود. به هر حال این موارد را به مرفاوی گفتم؛ اما او به خاطر یک سری از معذوراتی که داشت با الهامی کار را آغاز کرد. از اولین روزی که او در تمرینات صبا حاضر شد من یک جلسه هم سر تمرینات حاضر نشدم در حالی که سال‌های گذشته دائم در کنار مرفاوی بودم. اگر من سر تمرینات صبا حاضر می‌شدم به نوعی تایید الهامی بود که نمی‌خواستم این کار را کنم. مربی باید تربیت‌دهنده باشد و تعجب می‌کنم که او چنین ادبیاتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: به علیپور گفتم که جدا از کارهای اخلاقی باید ادبیات مربیان نیز مورد بررسی قرار بگیرد. من امروز به خاطر گله‌ای که مرفاوی از عدم حضورم داشت و به علت عید سر تمرینات حاضر شدم اما وقتی سر تمرین حاضر شدم الهامی استقبال گرمی از من کرد که متاسفانه نمی‌توانم در مورد صحبت‌هایش حرف بزنم. الهامی به گونه‌ای صحبت کرد که هم در این دنیا و هم در آن دنیا باید تاوان پس بدهد. البته او از من عذرخواهی کرد که به او گفتم معذرت‌خواهی او هم‌اکنون به چه درد می‌خورد وقتی مقابل 40 نفر توهین کرد. خانواده من جز سادات هستند و او در چنین روزی به آنها توهین کرد.

وی در مورد اینکه صمد مرفاوی هم به علت این موضوع با ساکت الهامی درگیر شد تصریح کرد: به هر حال من دوست چندین ساله مرفاوی هستم. او به سمت الهامی رفت و با او صحبت کرد. متوجه شدم که او در حمایت از من با او صحبت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها