کد خبر: ۲۵۹۷۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مدافع تیم پرسپولیس گفت: «8 سال بیهوده عمرم را در سپاهان سپری کردم و هر چه جام با آنها کسب کردم را در جوی آب خواهم ریخت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، محسن بنگر در رابطه با آخرین وضعیت تیمش در اردوی کیش اظهار داشت: «اردوی خوبی را در کیش برگزار کرده ایم و یک هفته پرفشار را پشت سر گذاشته ایم. فکر کنم کادر فنی به آنچه که در این اردو می خواست، رسیده است.»

 

وی افزود: «قرار بود دیروز یک بازی تدارکاتی با راه آهن داشته باشیم که کادر فنی صلاح دانست این بازی برگزار نشود. ما شرایط برگزاری این بازی را داشتیم اما به نظرم چون بچه ها طی چند روز اخیر تمرینات سنگینی را انجام دادند و احتمال مصدومیت آنها می رفت حمید درخشان تصمیم گرفت بازی انجام نگیرد.»

 

مدافع در پاسخ به این سوال که آیا عوامل حاشیه ای در ابتدای اردو برای آنها حاشیه ساز نشد، خاطرنشان کرد: «یکسری اتفاقات جزیی افتاد که خوشبختانه ختم به خیر شد. نمی خواهم بگویم هیچ اتفاقی رخ نداد اما بیش از حد آن را بزرگ کرده اند. مهم این است که رضا حقیقی و میثم حسینی هر دو در کنار تیم هستند و رفاقت و اتحاد خیلی خوبی هم میان بچه های تیم وجود دارد.»

 

بنگر همچنین درباره حضور مهدی جعفرپور، همبازی قدیمش، در تمرینات پرسپولیس یادآور شد: «جعفرپور یکی از مدافعان خیلی خوب فوتبال کشورمان است. او در مدت زمانی که در سپاهان بود عملکرد خیلی خوبی داشت و به نظرم می تواند جانشین خیلی خوبی برای حسین ماهینی باشد و با جدایی ماهینی ما در جناحین با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم اما جعفرپور به خاطر قابلیت بازی در جناح راست و چپ می تواند مهره مفیدی برای تیم پرسپولیس باشد.»

 

وی تاکید کرد: «اینکه می گویند جعفرپور از روزهای اوج خودش فاصله دارد قبول ندارم چرا که او در سال های اخیر همواره بازی کرده است و آخرین تیمش هم شهرداری تبریز بود. با توجه به شناختی که من از این بازیکن دارم معتقدم او به کار تیم می آید.»

 

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در صفحه اینستاگرام خود آن حرف ها را علیه سپاهان نوشت بیان داشت: «حرف هایی را که نوشتم از ته دل بود. من واقعا 8 سال بیهوده عمرم را در سپاهان سپری کردم. متاسفانه در این مدت اخیر اتفاقاتی رخ داد که من از بازی کردن در سپاهان به شدت پشیمان شدم. هواداران آنها طوری رفتار کردند که من مجبورم بگویم هر چه جام با سپاهان کسب کردم آنها را در جوی آب خواهم ریخت.»

 

بنگر در این باره متذکر شد: «چه کسی گفت من فوتبالم را مدیون سپاهان هستم؟ همین جا اعلام می کنم اگر چه از سپاهان به تیم ملی دعوت شده ام اما فوتبال خودم را مدیون شموشک هستم و در این تیم بود که چهره شدم. من خانواده ام را خیلی بیشتر از سپاهان و طرفدارانش دوست دارم و اجازه نمی دهم تماشاچیان اصفهانی هر بار به خانواده ام توهین کنند.»

 

وی در پایان گفت: «همین جا به مسئولان و خلیلیان، مدیرعامل سپاهان، اعلام می کنم من از بازی در سپاهان به شدت پشیمان شده ام و اگر زمان به عقب برگردد هرگز چنین تیمی را برای فوتبال بازی کردن انتخاب نمی کنم. متاسفم برای آنهایی که با به کار بردن الفاظ رکیک در ورزشگاه ها چنین شرایطی را پیش می آورند که آدم مجبور می شود این حرف ها را بزند. در حال حاضر با افتخار خود را بازیکن پرسپولیس می دانم و امیدوارم بتوانم در این تیم به افتخارات جدید برسم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها