کد خبر: ۲۵۸۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۰
به گزارش تعامل، عصر دیروز در يك برنامه كودك ونوجوان كه از شبكه 2سيما با نام يك لقمه خنده پخش شد، اتفاقی رخ داد كه تعجب مخاطبان را برانگیخت.

مجري اين برنامه با لباسي مانند مايكل جكسون و با موزيكهاي مختلف به آموزش حرکات موزون پرداخته و سوالاتي خارج از عرفه كودكانه از كودكان شركت كننده پرسيده است كه گفتن آن براي كودكان بسيار سخت است.

اين برنامه كه سري جديد آن امروز آغاز شده است ومجري آن در  طول برنامه با كلماتي خارج از عرف كودكانه به اجرا مي پرداخت بسيار ناپسند وخارج از شان رسانه ملي وباعث ترويج فرهنگهاي غلط بين كودكان مي شود.

پیش از این بسیاری از روحانیون و علما نسبت به محتوا و اجرای برنامه های کودک شدیدا اعتراض کرده بودند ، بسیاری از دلسوزان این نوع تربیت کودکان را نگران کننده دانسته و نسبت به این نوع آموزش ها اعتراض کرده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نیما از دزفول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
در همین ارتباط به اطلاع میرساند که در درس 7 بخش دوم سی دی آموزش زبان دوره های شهروند الکترونیک که بیش از یک سال است در خوزستان اجرا میشود، محور بحث رقص ( DANCING ) است که با عکسهای رقص خانمها و مختلط خانمها و آقایان ، همراه است . لازم به ذکر اینکه این دوره ها توسط شهرداریها برگزار شده و از سوی جهاد دانشگاهی تهران طراحی و اجرا میشود.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
خدا لعنت کند باعث وبانی اش را ومسئولین بی فکر را علی الخصوص ... را که تلویزیون وسینما را به گند کشیده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها