کد خبر: ۲۵۱۱۹۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
گفته ی مهرآبادی، وزاری راه و شهرسازی و نیرو به منظور دریافت اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در تلاش هستند تا خدمات زیر بنایی این واحدها در کمترین زمان به پایان برسد.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از بازار خبر احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با بازارخبر به تخصیص اعتبار 1000 میلیارد تومانی برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت:‌ به‌منظور تکمیل پروژه‌های مسکن مهر وزرای راه و شهرسازی و نیرو پیگیر دریافت هرچه سریع‌تر این اعتبار و آغاز کار هستند.

وی در ادامه بیان کرد:‌ بر اساس تصمیم دولت 1000 میلیارد تومان برای پروژه‌های مسکن مهر تأمین می‌شود تا بتوانیم خدمات زیربنایی واحدهایی را که کار ساخت آن‌ها تمام شده را با اولویت‌بندی تأمین کنیم. همچنین اولویت اول ما پروژه‌هایی است که نازک‌کاری آن‌ها تمام شده و منتظر آب و برق هستند که لیست این واحدها را به نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر ارسال کرده‌ایم.

مهرآبادی از کندی روند انجام کار اعلام نارضایتی کرد و افزود: روال اجرایی کار با اینکه انجام می‌شود اما  از حد انتظار ما بسیار پایین‌تر است همچنین  وزیر نیرو اعلام کرده با اختصاص این میزان اعتبار،3000 میلیارد تومان کار انجام خواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد با تأمین میزان اعتبار برای اجرای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر حدود 400 هزار مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد طی سه ماه تقریباً خدمات 80 هزار واحد توسط وزارت نیرو تأمین شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری، کارگروهی برای خدمات روبنایی تشکیل شده است که بر این اساس برآورد تعداد و اعتبار مدرسه، مسجد، کلانتری، مراکز درمانی و ... پروژه‌های مسکن مهر انجام و  پس مطرح‌شدن در حضور جهانگیری درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها