کد خبر: ۲۵۱۰۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سرمربی موقت پرسپولیس در نظر دارد تغییراتی در خط هافبک تیمش به وجود بیاورد. از آنجا که دیدار پرسپولیس و راه آهن از اهمیت فوق العاده ای برای حمید درخشان برخوردار است او در نظر دارد از بهترین ترکیب ممکن در این مسابقه بهره گیرد تا با کسب سه امتیاز حداقل وضعیت خود را در این تیم بهبود بخشد. از این رو درخشان دیروز جلسه ای جداگانه با هافبک های تیمش داشت.

محمد نوری به عنوان کاپیتان پرسپولیس در صحبت هایی که با درخشان داشته از او خواست در دیدار با راه آهن در پست اصلی خود هافبک طراح به میدان رود. این در حالی است که او در بازی با نفت مسجد سلیمان در پست هافبک دفاعی بازی کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

سرمربی پرسپولیس با این خواسته کاپیتان تیمش موافقت کرد و قرار شد نوری در بازی روز پنجشنبه به عنوان هافبک طراح بازی کند.

درخشان همچنین جلسه ای جداگانه با رضا حقیقی و مهرداد کفشگری داشت. او از این دو بازیکن خواست که تمام توان خود را به کار گیرند تا خط میانی تیم شان که تا اینجای فصل خوب کار نکرده تقویت شود.

سرمربی پرسپولیس در جلسه ای که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته عنوان کرده نقطه ضعف تیمش خط میانی است و از این رو خواستار جذب یک هافبک میانی شده است.

به هر حال قرار است در بازی روز جمعه درخشان از مثلث کفشگری، حقیقی و نوری در خط میانی بهره گیرد، این مثلث از ابتدای فصل تاکنون در کنار هم قرار نگرفته و دایی همواره یکی از این بازیکنان را روی نیمکت قرار می داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها