کد خبر: ۲۵۰۴۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
تمرينات سرخپوشان تهراني در حالي بعد از تساوي يک بر يک مقابل نفت م.سليمان پشت درهاي بسته برگزار شد که مهمترين اتفاق آن را مي‌توان مربوط به مراسم معارفه محمود خوردبين به عنوان سرپرست جديد پرسپوليس دانست.
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه" ، تمرينات پرسپوليس امروز عصر و از ساعت 17 در حالي برگزار شد که مطابق اعلام از حضور اصحاب رسانه و طرفداران در آن جلوگيري شد.

* برخي هواداران بنري به درفشي‌فر آورده بودند که در آن به دريافت ميلياردي بازيکنان و نتايج اين تيم انتقاد کرده بودند. البته حراست مجموعه مانع از نصب آن شد.

* نادر محمدخاني، مدافع سابق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس امروز در محل تمرين اين تيم حضور يافت و با کادرفني و بازيکنان دقايقي گفت و گو کرد.

* محمود خوردبين که با حضور محمدرويانيان بعنوان مديرعامل و سپردن سمت سرپرستي به سعيد شيريني از اين تيم کنار رفته بود، بعد از دريافت حکم سرپرستي دوباره به تمرينات پرسپوليس بازگشت و طي مراسمي رسما معارفه شد.

* عليرضا امامي‌فر هم امروز در تمرينات اين تيم حضور داشت. امامي‌فر هم‌اکنون به عنوان آناليزور اين تيم را همراهي مي‌کند.

* محمد مومني، کمک حميد درخشان در تمرينات ريکاوري کارهاي بدني و رفلکسي بازيکنان را برعهده داشت و برنامه تاکتيکي تيم نيز زير نظر حميد درخشان انجام گرفت.

* اميد عاليشاه و مخدي دغاغله در تمرينات امروز زير نظر کادرپزشکي به فيزيوتراپي پرداختند.

* سوشا مکاني که بعد از پايان بازي مقابل نفت مقابل کادرفني جبهه گرفته بود امروز بدون مشکل در تمرينات حاضر شد و نکته جالب اين بود که با نيلسون حسابي گرم گرفته بود و بگو بخندشان سوژه بازيکنان و اطرافيان تيم شده بود.

* تمرين پرسپوليس ساعت 18 و سي دقيقه فردا و پشت درهاي بسته برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها