کد خبر: ۲۴۴۲۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،جواهیر سوکای یکی از موثرترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران در سالهای اخیر بوده است. او از حضور در تیم سپاهان بسیار خوشحال است و ابراز امیدواری می کند که تیمش بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مهاجم آلبانیایی سپاهان در گفت و گو با ایپنا درباره شرایط تیمش گفته است: بعد از بازی با استقلال تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم. همه چیز خوب است و با آمادگی کامل به تهران آمده ایم. امیدوارم بازی خوبی برابر نفت انجام بدهیم و به خواسته هایمان برسیم.

وی درباره نتیجه این بازی گفت: مطمئنا برای برد به تهران آمده ایم و به توانایی هایمان ایمان داریم. سپاهان نشان داده که در این فصل بهترین تیم است و در هر بازی چه داخل و چه خارج از خانه به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.

بازیکن سپاهان در خصوص پیروزی برابر استقلال و حواشی پس از آن اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود اما در تمام طول بازی سرتر از رقیب بودیم. اینکه می گویند سپاهان با شانس و کمک داور پیروز شد حرف درستی نیست. ما 3 گل به استقلال زدیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. کسی نمی تواند به برتری سپاهان شک کند.

سوکای درباره جایگاه سپاهان در پایان فصل گفت: ما بهترین تیم حال حاضر ایران هستیم و مطمئنا این فصل قهرمان خواهیم بود.

مهاجم آلبانیایی سپاهان درخصوص انگیزه خود برای رسیدن به عنوان آقای گلی اذعان داشت: من هم مثل هر مهاجم دیگری علاقه دارم تا برای تیمم گلزنی کنم اما در شرایط حاضر به چیزی جز موفقیت سپاهان فکر نمی کنم. مهم قهرمانی سپاهان است و بقیه مسائل در جایگاه های بعدی قرار دارند. سعی می کنم تا پایان فصل بیش از 10 گل برای تیمم به ثمر برسانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها