کد خبر: ۲۴۳۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۰
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: بیش از دو هزار پرونده در مورد تبلیغات شرکتی در سطح شهر در دادگاهها داریم به طوریکه حجم شکایات آنقدر زیاد است که دیگر شکایتی از سازمان قبول نمی‌کنند.

به گزارش 598، سید محمد جواد شوشتری در گفتگو با مهر افزود: چند شعبه دادگاه به شکایات سازمان زیباسازی رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به آلوده ترین نقاط بصری پایتخت گفت: آلودگی بصری مانند آلودگی هوا نیست که بتوان گفت کدام منطقه آلوده تر است ولی می توان گفت هر منطقه که جمعیت بیشتری دارد از آلودگی بصری بیشتری نیز برخوردار است به طور مثال شرق میدان ونک که کلاسهای آموزشی بسیاری دارد آلودگی بصری بیشتری نسبت به غرب آن دارد و یا اتوبان ها از آلودگی کمتری برخوردارهستند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه تابلوهای اصناف یکی ازعوامل ایجاد آلودگی بصری در شهر است گفت: جلسات مشترکی با نمایندگان اصناف داشته ایم و به زودی طرح هماهنگی تابلوهای اصناف اجرایی می شود اما نمی توان انتظار داشت یک شبه این پروژه اجرایی شود.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم با کمک اصناف تابلوهای صنفی را از حالت غیر استاندارد خارج و به جای آن تابلوهای استاندارد و دارای ایزو را جایگزین کنیم با کاهش آلودگی بصری در سطح شهر روبه‌رو می شویم.

شوشتری با بیان این که ساماندهی بخشی از مطب دکترها، محضرها و دفاتر اسناد رسمی انجام شده است گفت: تعیین اندازه، رنگ، مکان و جنس تابلوها بسیار مهم است و باید به تدریج هماهنگی میان تابلوهای اصناف را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به وسعت شهر تهران گفت: برخی از پروژه‌های زیباسازی از جمله طرح ساماندهی تابلوهای اصناف را نمی توان یک شبه انجام داد و اجرای آنها زمان بر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها