کد خبر: ۲۴۲۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
سفر علي اکبر صالحي، وزير امور خارجه کشورمان به بيروت، به علت ناهماهنگي برنامه هاي وي در لبنان، به تعويق افتاد.

به گزارش 598 به نقل از گروه بين الملل مشرق به نقل از منابع آگاه در سفارت جمهوري اسلامي ايران در بيروت، اين سفر لغو نشده اما به علت تغييرات به وجود آمده در برنامه ديدارهاي وي در لبنان، به تعويق افتاده است.
 
اين منابع به روزنامه لبناني "الجمهورية" گفتند، دولت لبنان، لغو برنامه ديدارهاي مقامات اين کشور با صالحي را به اطلاع وي رسانده و بنابراين وزير امورخارجه کشورمان، سفر خود را به تعويق انداخته است.
 
گفته مي شود اين تغييرات به علت سفر "نجيب ميقاتي" نخست وزير و "ميشل سليمان" رئيس جمهور اين کشور به رياض براي حضور در مراسم تشييع جسد "سلطان بن عبدالعزيز" ولي عهد عربستان سعودي، انجام گرفته است.
 
هنوز از اهداف سفر صالحي به لبنان خبري در دست نيست.
 
پيش از اين غضنفر رکن آبادي، سفير کشورمان در بيروت، روز جمعه در ديدار با عدنان منصور، وزير خارجه لبنان، برنامه سفر صالحي به اين کشور را با وي قطعي کرده بود.
 
اين خبر در حالي انتشار مي يابد که برخي رسانه ها ديروز از سفر احتمالي صالحي به بحرين گزارش داده بودند که اين خبر، از سوي اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، تکذيب شد.
 
از سوي ديگر، قرار است سيد حسن نصرالله، امشب در سخنراني مهمي، ديدگاه هاي حزب الله درباره تحولات جاري داخلي و منطقه اي را مورد بررسي قرار مي دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها