کد خبر: ۲۳۷۵۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،نشریه مارکای اسپانیا نوشت که انتقال جیمز رودریگز از موناکو به رئال مادرید را دیگر باید قطعی دانست چون طرفین بر سر تمامی مسائل با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و این قرارداد را عملاً باید بسته شده دانست و او حداکثر در چند روز آینده در سانتیاگوبرنابئو به هواداران معرفی خواهد شد.

طبق ادعای مارکا رئال مادرید پذیرفته که برای خرید رودریگز 75 میلیون یورو به موناکو بپردازد اگرچه این رقم با احتساب برخی مزایا ممکن است به 80 میلیون یورو افزایش پیدا کند. این در حالی است که ابتدا تصور می‌شد رئال مادرید حاضر نیست برای خرید این بازیکن 21 ساله رقمی بیش از 60 میلیون یورو بپردازد.

جیمز قرار است با کهکشانی‌ها قراردادی 6 ساله امضا کند و به ازای هر فصل آن رقمی معادل 7 میلیون یورو از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا حقوق بگیرد. ظاهراً این مسائل از چند روز پیش مشخص شده و نهایی نشدن قرارداد تنها بر سر مسائل جزیی بوده است.

در این قرارداد برخلاف گمانه‌زنی‌هایی که برخی از نشریات اسپانیایی انجام داده بودند خبری از معاوضه بازیکنان میان دو باشگاه نیست. پیش از این گفته می‌شد که رئال‌مادرید قصد دارد به عنوان بخشی از رقم قرارداد جیمز، ‌بال آرژانتینی خود آنخل دی‌ماریا یا دیه‌گو لوپس سنگربان اسپانیایی‌اش را به تیم فرانسوی بدهد.

اطمینان مارکا از قطعی بودن انتقال رودریگس به رئال مادرید به استناد خبری است که این نشریه خود آن را منتشر کرده، خبری که در آن ادعا شده فلورنتینو پرس در جلسه‌‌ای با حضور کارلو آنچلوتی به سرمربی ایتالیایی تیم گفته که می‌تواند در برنامه‌هایش برای فصل آینده روی رودریگز حساب کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها