کد خبر: ۲۳۶۱۶۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۲۴ تير ۱۳۹۳
من هم داخل پرانتز خدمت شما عرض می‌کنم خیر. اگر به فرض بدنه اصلاح‌طلبان یا درست‌تر گفته باشیم رهبری اصلاح‌طلبان از آقای روحانی حمایت نمی‌کردند یقینا ایشان ربع آن رای را هم نمی‌آوردند. ایضا اگر اصولگرایی یا بخشی از آن از آقای سعید جلیلی حمایت نمی‌کردند یقینا ایشان آن 4 میلیون رای را هم به دست نمی‌آوردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا، صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران یکی از اصلاح‌طلبانی بود که نسبت به محبوبیت احمدی‌نژاد سخن گفت. وی که اغلب اظهارات قابل توجهی در زمینه مباحث سیاسی دارد درباره رابطه اصولگرایان و احمدی نژاد بیان داشته است که دیگر اصولگرایان به احمدی‌نژاد اعتماد نخواهد کرد. وی همچنین بیان داشته است که روحانی با رای اصلاح‌طلبان رئیس جمهور شد و پایگاه اجتماعی وی را اصلاح ‌طلبان تشکیل می دهند. در این باره روزنامه اصلاح طلب آرمان گفتگویی با وی داشته است که زیبا کلام در بخشی از صحبت‌های خود ذکر می کند:

من هم داخل پرانتز خدمت شما عرض می‌کنم . اگر به فرض بدنه اصلاح‌طلبان یا درست‌تر گفته باشیم رهبری اصلاح‌طلبان از آقای روحانی حمایت نمی‌کردند یقینا ایشان ربع آن رای را هم نمی‌آوردند. ایضا اگر اصولگرایی یا بخشی از آن از آقای سعید جلیلی حمایت نمی‌کردند یقینا ایشان آن 4 میلیون رای را هم به دست نمی‌آوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها