کد خبر: ۲۳۵۴۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۱ تير ۱۳۹۳
شهاب گردان اين فصل هم ماندن در سپاهان را به حضور در تيم هاي ديگر ترجيح داد تا باز هم در کنار رحمان احمدي و براي رسيدن به پيراهن شماره يک تيم زرد پوش بجنگد.

 

به گزارش پایگاه 598،گردان در مورد اينکه گفته مي شود مسال دروازه بان اول سپاهان خواهد بود گفت:فعلا چيزي مشخص نيست.از حالا فکرم را معطوف اين مسايل نمي کنم.بايد تلاش کنم تا در تمرينات هماني باشم که کادر فني انتظارش را دارد.از حالا واقعا معلوم نيست چه کسي شماره يک خواهد بود.

به گزارش فوتبال ايران، گردان در مورد اينکه چرا با وجود مذاکره با استقلال در نهايت به اين تيم نرفت ادامه داد:شرايط طوري رقم نخورد که بخواهم به استقلال بروم.ضمن اينکه خودم هم بيشتر دوست داشتم که در سپاهان بمانم.استقلالي ها خيلي امروز و فردا کردند.همين امروز و فردا کردنهايشان باعث شد تا خسته شوم و از مذاکره با آنها پشيمان شوم.دوست داشتم شاگرد قلعه نويي شوم و اگر هم استقلالي مي شدم فقط به خاطر ايشان بود.

او تاکيد کرد:آن چند روز هم که منتظر ماندم فقط به خاطر اميرخان بود.من که نمي توانم يک هفته بشينم و منتظر باشم که آيا استقلالي ها به صورت جدي با من وارد مذاکره مي شوند يا خير.فقط حرفش را مي زدند و بعد جلو نمي آمدند.سنگربان تشتک سازي نبودم که دائما امروز و فردا مي کردند.بدون شک آن زمان استقلالي ها با گزينه ديگري در حال مذاکره بودند و به اصطلاحي مي خواستند مرا در آب نمک بگذارند که من هم منتظر نماندم و قراردادم با سپاهان را تمديد کردم.

گردان در پسخ به اين سوال که عمکلرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات را چطور ديدي گفت:فکر مي کنم تا به اينجا سپاهان در زمينه جذب بازيکن خوب وهوشمندانه عمل کرده است.خوشبختانه برعکس خيلي از تيم ها،اسکلت اصلي تيم مان حفظ شده و در کنار آن نفرات خوبي هم به تيم اضافه شده است.فکر مي کنم در نقل و انتقالات بهتر از تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس عمل کرده ايم.

او در خصوص احتمال اضافه شدن دوست صميمي اش محمدرضا خلعتبري به ليست سپاهان تاکيد کرد:اميدوارم همينطور شود.حضور خلعتبري خيلي مي تواند به سپاهان کمک کند.اين بازيکن در کنار سوکاي و لوسيانو مي تواند بهترين خط حمله ليگ را تشکيل بدهد.اين سپاهاني که من مي بينم،براي فصل آتي فقط قهرماني مي خواهد



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها