کد خبر: ۲۳۴۹۱۴
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۱۷ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،شکاف هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و ادامه مشکلات بین گروه نزدیک به علی دایی و افرادی که در تعامل با حمید استیلی به باشگاه راه‌آهن رفتند، وزارت ورزش را به فکر راه حل های تازه ای انداخته است. با توجه به خروج حمید استیلی از جمع هیات مدیره و با توجه به نیاز مالی پرسپولیس به نقدینگی حسین هدایتی یکی از گزینه هایی است که ممکن است به عنوان عضو هیات مدیره به این باشگاه اضافه شود.

هدایتی که در سال های گذشته با عناوین مختلف در این باشگاه حاضر بوده رابطه نزدیکی با علی دایی دارد و برای کمک به او وارد گود شده است. نکته جالب در مورد هدایتی این است که او و سیاسی رابطه مناقشه برانگیز مالی ای دارد.

حسین هدایتی شب گذشته با امیر خادم دیدار کرده و در این باره با وی به بحث و  گفت‌وگو نشسته است. در حال حاضر حمیدرضا سیاسی به عنوان مالک و سرمایه گذار هزینه خریداری تیم راه آهن را برای حمید استیلی فراهم کرده اما به جد عقیده دارد که در پرسپولیس عضو هیات مدیره است و نه سرمایه گذار و اسپانسر.

تا امروز درآمدهای پرسپولیس از محل اسپانسر این باشگاه، شرکت بهنام پیشروی کیش تامین شده و آنها مبلغی بیش از 7 میلیارد تومان را به باشگاه تزریق کردند که به واسطه بدهی های قبلی در ثانیه ای به یغما رفته است. حضور حسین هدایتی به واسطه علاقه او به نام پرسپولیس یک راه حل تازه برای از آب و گل درآوردن این تیم است که در گرداب مشکلات مالی دست و پا می‌ زند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها