کد خبر: ۲۳۲۵۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۴ تير ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس اعتقاد دارد پرسپوليس با هيچ تيمي قابل مقايسه نيست.

 

به گزارش پایگاه 598، رضا نوروزي ابتدا در خصوص غيبتش در تمرينات بدنسازي پرسپوليس گفت: من فقط يک هفته از ديگر بازيکنان پرسپوليس عقب‌تر هستم و مشکل خاصي در اين زمينه وجود ندارد. بعد از اينکه اردوي سرعين تمام شد، بازيکنان سه روز استراحت خواهند کرد ولي من تمرينات اختصاصي انجام خواهم داد تا اين عقب‌ماندگي جبران شود. مطمئن باشيد تا شروع ليگ که بيشتر از يک ماه زمان باقي مانده است به آمادگي کامل خواهم رسيد.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که «فضاي پرسپوليس را چطور مي‌‌بيني و پيش‌بيني‌ات از عملکرد اين تيم چيست؟»، اظهار داشت: فعلاً که تازه به اردو اضافه شده‌ام ولي حضور در پرطرفدارترين تيم آسيا حس بسيار خوبي دارد. بازي کردن در پرسپوليس با هيچ جا قابل مقايسه نيست. در مورد پيش‌بيني فصل بعد هم بايد منتظر باشيم تا ليست تيم تکميل شود، در ضمن بايد ديد بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس براي فصل آينده مي‌مانند يا جدا مي‌‌شوند. با اين حال فکر مي‌کنم پرسپوليس تيم خوبي داشته باشد.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خاتمه تصريح کرد: اينقدر انگيزه دارم که احساس مي‌‌کنم فوتبال را تازه شروع کرده‌ام. نهايت تلاشم را مي‌‌کنم تا جواب اعتماد دايي را بدهم و انتظارات هواداران را برآورده کنم. از طرفي خوشحالم که با دايي کار مي‌‌کنم و مطمئناً مي‌توانم از آقاي گل جهان چيزهاي زيادي ياد بگيرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها