کد خبر: ۲۳۱۶۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پديده خراسان گفت: صحبت در مورد تغييرات در کادر فني پديده شايعه است.

 

به گزارش پایگاه 598 ،سيدهاشم حسيني در خصوص شايعه تغييرات در کادر فني تيم فوتبال پديده خراسان گفت: اين حرف‌ها صحت ندارد و اگر قرار بود اتفاقي بيفتد تا حالا شده بود. در اين زمينه بايد بگويم که نه صحبتي هست و نه تصميمي وجود دارد و ما قرارداد کادر فني را ثبت کرديم و با همين کادر در ليگ برتر حاضر مي‌شويم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بعد از پنج سال که تيمي از مشهد به ليگ برتر آمده من نمي‌دانم چرا اين حرف‌ها و صحبت‌ها درست مي‌شود و نمي‌دانم اين شايعه‌سازي‌ها تا کجا قرار است ادامه داشته باشد.

سرپرست تيم فوتبال پديده خراسان در مورد شايعه حضور خداداد عزيزي در اين تيم تصريح کرد: خدادادعزيزي هم همانند همه پيشکسوتان خراساني به پديده علاقمند است و نقطه‌نظراتش را در مورد اين تيم بيان کرده است، اما هيچ‌گاه اجباري نداشته بازيکني به تيم اضافه شود فقط نظراتش را گفته است. با اين همه ما قرارداد بازيکنان و کادر فني‌مان را ثبت کرده‌ايم و در حال حاضر هم تمريناتمان را ادامه مي‌دهيم.

وي خاطرنشان کرد: با احترام به همه پيشکسوتان نه تنها استان خراسان بلکه کل فوتبال ايران مي‌گويم که ما به نظرات همه اين عزيزان گوش مي‌دهيم و با آرامش تصميم مي‌گيريم، چرا که مشهد متعلق به همه مردم ايران و جهان تشيع است. ما يارگيري خوبي کرديم و قصد داريم حضور موفقي در ليگ برتر داشته باشيم تا از حيثيت استان خراسان در سطح اول فوتبال دفاع کنيم.

حسيني در پايان در مورد بازي‌هاي تدارکاتي تيم فوتبال پديده خراسان در تهران افزود: اگر مرزبان گفته اين بازي‌ها قطعي است پس حتماً برگزاري آن مسجل شده، مگر اينکه اتفاقي بيفتد يا موضوعي پيش بيايد که بازي‌هايمان در تهران برگزار نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها