کد خبر: ۲۲۸۵۵۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
رضا افجه‌ای سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال پس از اتمام جلسه هیات مدیره در جمع خبرنگاران گفت: پیش از شروع صحبت‌هایم در جلسه هیات مدیره از طرف خانواده باشگاه استقلال پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل را به همه به خصوص هواداران تبریک می‌گویم چرا که والیبالیست‌ها کاری کردند کارستان و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

وی درمورد جلسه هیات مدیره هم ادامه داد:

    تصمیماتی که امروز گرفته شد مبنی بر تعویق شروع تمرینات بود چرا که کمپ ما در تعمیرات است و احتمالا از هفته آینده تمرینات‌مان آغاز می‌شود. تیم بزرگسالان ما تقریبا بسته شده و حساب باشگاه هم باز شده و می‌توانیم از این حساب برداشت کنیم و اجازه برداشت به ما داده شده و هر زمان که بازیکنان ما نهایی شوند آنها را رسما اعلام می‌کنیم.

افجه‌ای افزود: بحث بعدی هیات مدیره تشکیل کارگروهی جدید برای تدوین اساسنامه جدید باشگاه بود که بتواند مکمل برنامه‌های قبلی باشد چرا که برنامه‌های قبلی خیلی قوی نبود. همچنین درباره آکادمی باشگاه فعالیت‌هایی صورت خواهد گرفت و از طریق این کارگروه که آقایان معینی،‌ صادق‌پور و نثاری در آن حضور دارند پیشنهاد تدوین آکادمی و اساسنامه صورت بگیرد و گزارش بدهند، البته بحث تغییرات در آکادمی در حال حاضر مطرح نیست و ابتدا بحث تشکیلات آکادمی برای ما مهم است و سپس گزینه‌هایمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: در جلسه امروز پیگیر مصوبات جلسه قبل بودیم و هر مسئول گزارشی از کارگروه خودش داد و خوشبختانه کارها در مسیر خودش افتاده و سریع طی می‌شود. البته عضو جدیدی هم به کمیته انضباطی اضافه شده که ایشان صادق حسن‌وند هستند که هم قاضی بوده و هم از علاقه‌مندان به فوتبال به حساب می‌آید و اکثریت اعضا به حضور وی رای دادند.

وی در پاسخ به این سوال که درباره روابط عمومی باشگاه صحبتی صورت گرفته یا خیر، گفت: در این خصوص در جلسه هیچ صحبتی نشده است.

افجه‌ای در خصوص اعضای کادر فنی جدید باشگاه استقلال هم خاطرنشان کرد: وارد این بحث نشدیم و من هم نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم اما هر زمان که قراردادها نهایی شود آنها را رسانه‌ای می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد پرداخت بدهی به بازیکنان گذشته استقلال اظهار داشت: تعهدات‌مان نسبت به بازیکنان قبلی اعاده خواهد شد.

وی در پایان درباره جریمه فصل گذشته بازیکنان هم که آیا اعمال می‌شود یا خیر، تصریح کرد: در این مورد هم صحبتی نشد و من نمی‌توانم درباره آن حرفی بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها