کد خبر: ۲۲۵۷۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: براي تيم سال آينده به دنبال جذب بازيکن جوان و جوياي نام هستم.

 

عبدالله ويسي در مورد اينکه استقلال خوزستان از چه زماني کار خود را آغاز مي‌کند اظهار داشت: طبق برنامه 6 هفته مانده به شروع مسابقات و از 31 خرداد کارمان را آغاز مي‌کنيم در حال يارگيري هستيم و با بازيکنان ليگ دسته اول مذاکره مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا ليست نفرات ليگ برتري استقلال خوزستان مشخص شده است عنوان کرد: ليست نفرات ليگ برتري ما مشخص است اما فعلا در حال مذاکره بانفرات ليگ دسته اول هستيم و مذاکره با بازيکنان ليگ برتري سختي خودش را دارد.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد اينکه چرا آنقدر به جذب بازيکن ليگ دسته اولي و جوان علاقه دارد اظهار داشت: من به دنبال بازيکني هستم که اشباع نشده باشد و بازيکني را مي‌خواهم که جوياي نام است و براي رسيدن به موفقيت تمام تلاش خود را انجام مي‌دهد.يک وقت بازيکني مثل رضا عنايتي با سن بالا انگيزه فراواني دارد و براي رسيدن به موفقيت تمام تلاشش را انجام مي‌دهد اما بازيکني هم با 29 سال سن چون به خانه، پول و ماشين رسيده است ديگر انگيزه ندارد و تلاشي نمي‌کند. بازيکني مي‌خواهم که انگيزه داشته باشد نه اينکه مصاحبه کند بگويد من 4 گل زدم يا 4 پاس گل دادم بازيکن وظيفه دارد بر اساس تعهد خود براي باشگاه تلاش کند و اين حرف‌ها واقعا تاسف‌آور است. همه ما به خاطر تعهدمان بايد تمام تلاشمان را انجام دهيم.

ويسي در پاسخ به اين سوال که آيا فکر نمي‌کند جذب بازيکن بي‌نام و نشان مثل هندوانه در بسته است که معلوم نيست چه نتيجه‌اي دارد و تيمش بي تجربه مي‌شود، گفت: ما هندوانه در بازش را هم ديديم که برخي اوقات هيچ شيريني‌اي نداشت.

وي در ادامه خاطرنشان کرد‌: تقريبا بازيکنان ليگ يکي مدنظرمان را جذب کرديم و سه يا چهار بازيکن از پايه‌ها انتخاب مي‌کنيم. از فردا هم مذاکره با بازيکنان ليگ برتري را آغاز خواهيم کرد.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد اينکه سال آينده چه هدفي دارد اظهار داشت: ما مي‌خواهيم تيمي خوب داشته باشيم و چند پله بالاتر از رتبه سال قبل قرار بگيريم تا ديگر در پايان مسابقات استرسي نداشته باشيم.

ويسي در مورد اينکه آيا هيچ کدام از بازيکناني که قراردادشان به اتمام رسيده است را نمي‌خواهد عنوان کرد: بازيکناني که قراردادشان به اتمام رسيده سال بعد با ما نيستند و اگر نياز باشد با آنها وارد مذاکره مي‌شويم.

وي همچنين در مورد کادر فني استقلال خوزستان عنوان کرد: در کادر فني تغييري به وجود نيامده وتنها دو نفر را اضافه کرديم. مرادي از تيم‌هاي پايه آمده و فردي با تجربه است و مي‌تواند به ما کمک کند.

ويسي در مورد اينکه قرار بود به اتريش سفر کند اظهار داشت: سه‌شنبه يا چهارشنبه به اتريش مي‌روم و بازي دوستانه سوم تيم ملي را در آنجا مشاهده مي‌کنم.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد قهرماني رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: چنين اتفاقي را بارها در فوتبال ديدم وقتي سيمئونه هواداران اتلتيکو مادريد را به تشويق تيم خود تحريک مي‌کرد و فکر مي‌کرد کار تمام شده است گفتم اين تيم گل تساوي را دريافت مي‌کند. چنانکه اين اتفاق براي پرويز مظلومي در ديدار مقابل پرسپوليس افتاد در بازي مقابل تراکتورسازي و پرسپوليس نيز اين تجربه را خودم داشتم. خدا بار ديگر نشان داد که نبايد کاري را تمام شده ببينيم و وقتي سيمئونه اين تفکر را داشت که کار تمام شده است بازي را از دست داديم. در وقت‌هاي اضافه هم اتلتيکو مادريد از لحاظ بدني کاملا تحليل رفت ونتوانست بازي خوبي انجام دهد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها