کد خبر: ۲۲۵۶۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
پس از واكنش منفی تبریزی ها به انتخاب سرمربی صرب از سوی باشگاه تراكتورسازی حالا یک سرمربی ایرانی به نیمكت این تیم نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، پس از آنکه روز گذشته باشگاه تراکتورسازی رسما اعلام کرد با ولادیمیر پتروویچ به توافق رسیده است امروز جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه در چرخشی عجیب اعلام کرد هنوز پتروویچ به عنوان سرمربی باشگاه انتخاب نشده است و قرار است او به ایران بیاید و پس از آن در این باره تصمیم گیری می شود.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این باره گفت: «اگر با پتروویچ توافق نکردیم دو گزینه ایرانی داریم که با نفر دوم این گزینه‌ها مذاکره خواهیم کرد. حمید استیلی، حمید درخشان و رسول خطیبی گزینه داخلی ما نیستند اگر توافق صورت نگرفت به دنبال گزینه داخلی می‌رویم.»

 

اما شنیده ها از تبریز بر این اساس است که باشگاه تراکتورسازی با منصور ابراهیم زاده هم در خصوص پست سرمربی گری مذاکره کرده است و البته هم چنان تصمیم نهایی برای انتخاب از بین پتروویچ و ابراهیم زاده را نگرفته است.

 

روز گذشته پس از خبر توافق باشگاه تراکتورسازی به پتروویچ در فضای مجازی استقبال خوبی از این خبر نشد و همین باعث شد ابراهیم زاده که در سال های گذشته یکی از خوب های ایران بوده است به نیمکت تراکتورسازی نزدیک شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها