کد خبر: ۲۲۵۰۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳

علی دایی لیستی 7، 8 نفره را به باشگاه داده تا نسبت به جذب نفرات مورد نظرش اقدام شود. او گفته اول باید ببینم چه کسانی جدا می‌شوند و بعد بازیکنان جدید را جذب کنیم.

 اما سرمربی پرسپولیس به طور حتم 4، 5 نفر را نمی‌خواهد و از جمع نفرات کمکی که به ذوب‌آهن رفته‌اند می‌خواهد خانزاده را که ملی‌پوش هم هست به پرسپولیس برگرداند.

 دایی برای این‌که تیمی قدرتمند را روانه لیگ جدید و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا بکند روی جذب 5 بازیکن تاکید خاصی دارد و البته از مدت‌ها قبل هم شخصا با آن‌ها مذاکره کرده است.

 عبدالله کرمی در خط دفاعی، قاسم حدادی فر در نقش بازیساز، مهدی دغاغله برای مهاجم کاذب و رضا نوروزی برای افزایش قدرت تهاجمی پرسپولیس، بازیکنانی هستند که دایی روی آنها حساب کرده و به باشگاه گفته حتما آن‌ها را جذب کند.

دغاغله که دیروز قرارداد داخلی بست و کرمی هم احتمالا همین روزها به باشگاه پرسپولیس می رود تا مذاکرات خود را نهایی کند. برای مذاکره با حدادی فر باید تا پایان اردوی اتریش صبر کرد ولی به نظر می رسد کار برای جذب نوروزی مشکل باشد چرا که سران این باشگاه حاضر نیستند مهاجم تیمشان را از دست بدهند.

 از میان نفرات قبلی هم سرمربی قرمزها روی نیلسون، سیدجلال، بنگر، پولادی، ماهینی، نوری، خلعتبری، عباس‌زاده و صادقیان نظر مثبت دارد و تلاش می‌کند تا محسن مسلمان را هم دوباره از ذوب‌آهن بگیرد. (چون به عنوان یار کمکی به پرسپولیس آمده بود)

در مورد جذب حدادی‌فر و مسلمان، دایی روی فامیل بودن رحیمی با آذری، مدیر ذوب‌آهن حساب باز کرده و امیدوار است او بتواند رضایتنامه این 2 بازیکن را بگیرد هر چند که با رفتن گل‌محمدی به ذوب‌آهن کار کمی سخت‌تر شده و باید دید در نهایت اصفهانی‌ها بازیکنانشان را به پرسپولیس می‌دهند یا نه؟

دایی گفته اگر قرار به صرفه‌جویی شدید مالی باشد بازیکنان خوب قدیمی در تیم نمی‌مانند و باشگاه نمی‌تواند خریدهای خوبی هم انجام دهد. رحیمی هم به دایی قول داده در حد توان نیازهای او را برآورده کند.

با 3 میلیارد پولی که اسپانسر پرسپولیس در اختیار رحیمی قرار داد حالا او امیدوار است طلب فصل قبل بازیکنان را بدهد و آن‌ها را به پای میز مذاکره بنشاند، هر چند که ملی‌پوشان پرسپولیس در اتریش هستند و فقط تلفنی به دایی قول داده‌اند که اگر طلب فصل قبل را بگیرند پرسپولیس را به سایر تیم‌های ایرانی ترجیح می‌دهند و در این تیم می‌مانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها