کد خبر: ۲۲۳۱۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
3 نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه شعارهای تبلیغاتی خود در این انتخابات را اعلام کردند.
به گزارش 598، پایگاه خبری النشره نوشت: «ماهر الحجار»، «حسان النوری» و «بشار اسد»، 3 نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه شعارهای تبلیغاتی خود را اعلام کردند.

در این ارتباط «بشار اسد» شعار «سوا» به معنای «با هم» را برای خود برگزیده است که برگرفته از کلمه «سوریه» است و سرآغاز تمام شعارهای انتخاباتی بشار اسد است، مانند «با هم می‌سازیم»، «با هم پیروز می‌شویم» و غیره و پیش زمینه این شعار را پرچم سوریه و در زیر آن امضای بشار اسد است.

اما «ماهر الحجار» که معروف است، کمونیست و نماینده پارلمان سوریه می‌باشد، در تبلیغات انتخاباتی خود بر شعارهای سیاسی و مخالف و معارض تکیه می‌کند و شعار «تغییر یک ضرورت است» را برای خود برگزیده است.

الحجار همچنین شعارهای مردمی همچون «قدرت از آن مستضعفان است» و «سوریه با عدالت اجتماعی قدرتمند است» و «سوریه برای فلسطینیان است» را سر می‌دهد.

اما «حسان النوری» که از خانواده‌ای تاجر و بازرگان نشات یافته و دارای دکترای اقتصاد است و پیشتر سمت وزیر رشد و توسعه اداری را تصذی می‌کرد، در تبلیغات انتخاباتی خود بر شعارهای اقتصادی و مبارزه با فساد و تغییر قوانین اقتصادی و اصلاحات اجتماعی و اقتصادی تمرکز کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها