کد خبر: ۲۲۲۷۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که با هر بازیکن خارجی که دایی بخواهد دلاری قرارداد خواهد بست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نیلسون برزیلی در لیگ قبلی بیشترین کلین‌شیت را داشت و علی دایی کاملا از او راضی بود. البته او در یکی، دو بازی اشتباهاتی داشت و گل‌های بدی خورد اما آمار بازی‌های خوبش به مراتب بیشتر بود.

 

سنگربان برزیلی قرمزها این روزها در کشورش به سر می‌برد اما امیدوار است پرسپولیس دوباره با او قرارداد ببندد و البته پولش را بدهد.

 

نیلسون می‌گوید: «سال گذشته قسمت زیادی از پول مرا ندادند و خیلی وقت‌ها با پولی که از لیگ پرتغال پس​انداز کرده بودم زندگی می‌کردم. آن‌ها حتی ماشین مرا گرفتند و حالا هم شنیده‌ام که می‌خواهند با ریال با من قرارداد ببندند نه دلار!»

 

در واکنش به این صحبت‌ها علیرضا رحیمی، مدیرعامل سرخ‌پوشان تاکید کرد که به هیچ عنوان با بازیکنان خارجی موردنظر علی دایی به ریال قرارداد نمی‌بندد و اگر دایی نیلسون را بخواهد حتما قرارداد دلاری با او بسته می‌شود: «مگر من در سپاهان که بودم با خارجی‌ها ریالی قرارداد می‌بستم؟! شک نکنید که نیلسون هم اگر برگردد دوباره با او قرارداد دلاری می‌بندیم البته اگر علی دایی او را بخواهد.»

 

سرمربی پرسپولیس در جلسه‌ای که با رحیمی داشت اعلام کرد که نیلسون را می‌خواهد و به این سنگربان برزیلی اعتماد دارد.

 

در شرایطی که یک دروازه‌بان خوب ایرانی حداقل یک میلیارد پول می‌خواهد پرسپولیس می‌تواند با وجود دلار بالای 3 هزار تومان با رقم تقریبی 700 میلیون تومان دوباره پای نیلسون را به کشورمان باز کند.

 

او دو سال پیش از طریق یک شرکت نقل و انتقال کانادایی با پرسپولیس قرارداد بست؛ شرکتی که او اواسط فصل به خاطر مشکلات مالی نیلسون می‌خواست از پرسپولیس شکایت کند.

 

خود نیلسون با تایید این خبر گفت: «بله می‌خواستند شکایت کنند ولی من اجازه ندادم. من پرسپولیس را خیلی دوست دارم و همه شاهدند که با تمام وجود برای این تیم بازی کردم اما بدون پول که نمی‌توان در ایران زندگی کرد. اگر قرار باشد به ریال قرارداد ببندم دیگر نمی‌توانم برگردم در حالی که خیلی دوست دارم چند سال دیگر برای پرسپولیس بازی کنم.»

 

دایی در حالی گفته دوباره نیلسون را می‌خواهم که این روزها صحبت از حضور امثال طالب‌لو، رحمان احمدی و حتی محسن فروزان در پرسپولیس می‌شود.

 

فروزان گفته خود دایی با من تماس گرفت و گفت تو را می‌خواهم این در حالی است که معمولا دایی تماس نمی‌گیرد و معمولا تماس‌ها از سوی اطرافیان او و فردی به نام بهمن دهقان برقرار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها