کد خبر: ۲۲۱۷۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس به چند بازیکن سرشناس تیمش گفته نگران قراردادهای جدید نباشید چون من صحبت کرده‌ام که شما هم پول‌های فصل گذشته را بگیرید و هم قرارداد خوبی برای فصل جدید ببندید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بازیکنان پرسپولیس در فصلی که گذشت 3 بار اعتصاب کردند و البته بخشی از پولشان را نگرفتند. با آمدن علیرضا رحیمی اما آن‌ها امیدوارند که هم طلب فصل گذشته خود را بگیرند و هم دوباره قراردادهای خوبی ببندند.

 

این‌ها همه درحالی است که مدام می‌شنویم وزارت ورزش قصد دارد ترمز قراردادهای میلیاردی را بکشد و اجازه ندهد‌ بازیکنی قرارداد میلیاردی ببندد.

 

با این‌حال بازیکنان پرسپولیس به آینده امیدوارند و خیلی نگران کاهش قراردادهایشان نیستند. آن‌ها می‌گویند رحیمی در سپاهان هم که بود، پول‌های خوبی داد و با بسیاری از بازیکنان این تیم قراردادهای میلیاردی بست و حالا در پرسپولیس نمی‌تواند قراردادها را کم کند و اصلا این کار به صلاح خودش هم نیست.

 

از طرفی اسپانسر جدید ‌30 میلیارد به او پول داده تا طلب‌ها را تسویه کند و قراردادهای جدید ببندد که همین مسئله هم بازیکنان پرسپولیس را امیدوار کرده است.

 

حالا باید دید اولتیماتوم وزارت ورزش، حرف‌های خادم و مصاحبه‌های رحیمی همه در حد و حرف و شعار است یا واقعا قرار است ترمز قراردادها کشیده شود؟

 

 آنچه مسلم است بازیکنان پرسپولیس (یا‌ حداقل اکثر آن‌ها) با قراردادهای پایین‌تر از فصل قبل در این تیم نمی‌مانند و ترجیح می‌دهند به تیم دیگری بروند.

 

همین حکایت در مورد استقلال و استقلالی‌ها هم صدق می‌کند و آن‌ها منتظرند ببینند مدیرعامل جدید چه قراردادی با بازیکنان می‌بندد تا بعد از آن تصمیم نهایی را بگیرند.

 

طی‌روزهای گذشته علی دایی به چند بازیکن سرشناس تیمش گفته نگران قراردادهای جدید نباشید چون من صحبت کرده‌ام که شما هم پول‌های فصل گذشته را بگیرید و هم قرارداد خوبی برای فصل جدید ببندید.

 

این در حالی است که گفته می‌شود دایی خیلی به هیئت‌مدیره جدید اطمینان ندارد و بیشتر پشتش به قرارداد 3 ساله‌ای که با رویانیان بسته گرم است!

 

از طرفی چند پرسپولیسی‌ به‌طور شفاهی به علی دایی ضمانت داده‌اند که اگر خودت می‌توانی پول ما را بگیری، برای فصل بعد هم می‌مانیم و دایی قصد دارد در جلسه‌اش با رحیمی درمورد آن‌ها هم صحبت و قراردادهایشان را تمدید کند.‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها