کد خبر: ۲۱۷۰۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اين همه حرف و حديث‌ و حرکاتي که کردند اصلا درست نيست و واقعا زشت است بخواهند سر تيم بزرگي مثل پرسپوليس چنين بلايي بياورند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، حميدرضا علي‌عسگري يکي از بازيکناني است که فصل گذشته دچار بدشانسي‌هاي فراواني درخصوص محروميت و مصدوميت شد. به گواه اکثر کارشناسان اگر اين همه بدشانسي گريبانگير بازيکن 23 ساله پرسپوليس نمي‌شد شايد الان او به جاي حسين ماهيني در تيم‌ملي بازي مي‌کرد.

 

بازيکن جوان اما با تجربه سرخپوشان که يک پرسپوليسي واقعي است از نايب قهرماني تيم محبوبش خيلي خوشحال بود. گفتگوي علي‌عسگري را بخوانيد:

 

* بالاخره بعد از چند سال انتظار پرسپوليس هم يک سهميه گرفت؟

- من فکر مي‌کنم اگر بدشانسي نمي‌آورديم مي‌توانستيم به مقام قهرماني هم برسيم. مقابل را‌ه‌آهن درست در لحظات آخر يک تساوي بد کسب کرديم که همين موضوع کارمان را براي رسيدن به مقام قهرماني سخت کرد. با اين حال خدا را شکر سهميه گرفتيم تا بالاخره بعد از چند سال پرسپوليس آسيايي شود. اميدوارم در اين رقابت‌ها نماينده خوبي براي ايران و هواداران باشيم و بتوانيم از حيثيت فوتبال کشورمان دفاع کنيم.

 

* الان حسرت دو دقيقه پاياني بازي با راه‌آهن را نمي‌خوريد؟

- صددرصد حسرت مي‌خوريم قهرماني تو مشتمان بود اما نشد. به هر حال شايد جذابيت فوتبال به همين نتايج باشد که چيزي قابل پيش‌بيني نيست.

 

* فکر مي‌کني شرايط براي تيم تا فصل جديد و بازي‌هاي آسيايي درست شود؟

- بايد درست شود. اگر شرايط را بخواهند به همين منوال پيش ببرند و وزارت و دولت بخواهند پرسپوليس را به امان خدا رها کنند شک نکنيد شرايط پرسپوليس شايد بدتر هم بشود.

 

* اما با توجه به آسيايي شدن پرسپوليس به نظر نمي‌رسد تيم را به امان خدا رها کنند؟

- فعلا که چنين اتفاقي افتاده و تيم را رها کردند. فکر مي‌کنم اين بحران ادامه‌دار باشد چرا که شنيديم گفتند فعلا نه تنها پرسپوليس را به بخش خصوصي نمي‌دهيم بلکه پولي هم نداريم تا مطالبات اعضاي تيم را پرداخت کنيم. پس مي‌بينيد که هنوز چيزي درست نشده، واقعا حيف است. پرسپوليس يکي از تيم‌هاي بزرگ و مردمي کشورمان به شمار مي‌رود و اميدوارم مسئولين يک فکر اساسي براي حل مشکلات بکنند.

 

* خيلي از بازيکنان بابت اينکه يکي از سايت‌ها ليست قراردادها را رسانه‌اي کرد شاکي بودند؟

- ناراحتي هم دارد، واقعا کار ناشايستي بود. فکر مي‌کنم باشگاه پيگير اين حرکت است و قطعا هم رسيدگي مي‌شود.

 

* اين حرکت درست قبل از بازي حساس مقابل راه‌آهن اصلا درست نبود.

- صددرصد. تمام اين حرکت‌ها برنامه‌ريزي شده بود.

 

* با اين همه بدقولي و وعده وعيد هنوز هم پيگير مطالباتت هستي؟

- پيگيري که مي‌کنيم. اما اصلا اين کار درستي نيست که بخواهند قشري از جامعه فوتبال را اذيت کنند. واقعا در اين فصل خيلي اذيت شديم. وقتي با ما قرارداد بستند مسلما بايد به قول و قرارهايشان عمل کنند. اين همه حرف و حديث‌ و حرکاتي که کردند اصلا درست نيست و واقعا زشت است بخواهند سر تيم بزرگي مثل پرسپوليس چنين بلايي بياورند.

 

* هدايتي هم که يک مراسم مفصل براي بازيکنان پرسپوليس برگزار کرد. درخصوص اين مراسم صحبت کن؟

- واقعا دم هدايتي گرم. او نشان داد يک پرسپوليسي واقعي است. اين حرکت آقاي هدايتي هيچ سود و منفعتي برايش نداشت، خيلي‌ها در صحبت‌هايشان گفتند هدايتي در کنار پرسپوليس به فکر منافع خودش است در صورتي که پرسپوليس هيچ سود و منفعتي براي ايشان ندارد. اين صحبت‌ها را هم به خاطر اينکه ايشان برايمان چنين مراسمي برپا کرد نمي‌گويم بلکه هميشه معتقد بودم که هدايتي يک پرسپوليسي واقعي است. واقعا حرکتش به دلم نشست. خيلي‌هاي ديگر مي‌توانستند چنين کاري براي پرسپوليس انجام بدهند و افراد ديگر هم مي‌توانستند به همين شکل به بازيکنان تبريک بگويند که متاسفانه چنين چيزي نديديم.

 

* منظورت از اين افراد علي پروين است؟

- اصلا، به هيچ عنوان منظورم آقاي پروين نيست. ايشان واقعا دست تنها بود وگرنه کار خودش را به نحو احسن انجام مي‌داد. منظورم افراد ديگري هستند که بهتر است اسم نبرم.

 

* از شرايط خودت در فصل گذشته راضي بودي؟

- شرايطم بد نبود. اما مصدوميت‌ها و محروميت‌هاي بد موقع اجازه نداد تا به روند خوبم ادامه بدهم. درست لحظاتي که توي اوج بودم و مي‌توانستم به تيمم کمک کنم سه اخطاره مي‌شدم و مصدوميت ‌هايي که هر از چند گاهي سراغم مي‌آمد مرا از روند رو به رشدم دور کردند. متاسفانه بدشانسي‌هاي اينچنيني خيلي اذيتم کرد.

 

* تو هميشه يکي از دعوت شدگان ثابت تيم ملي بودي اما اين بدشانسي‌ها تو را از تيم‌ملي دور کرد. بابت اين موضوع ناراحت نيستي؟

- واقعا همينطور است که مي‌گوييد. از اين اتفاق خيلي ناراحتم اما کاري‌اش نمي‌توان کرد. خدا بزرگ است. اميدوارم در آينده بتوانم به اين بدشانسي‌ها پايان دهم و بالاخره به تيم‌ملي دعوت شوم.

 

* با پرسپوليس تمديد مي‌کني؟

- من با پرسپوليس قرارداد دارم و احتياجي به تمديد نيست.

 

* يعني اگر مشکلات ادامه‌دار باشد باز هم مي‌ماني؟

- گفتم که من قرارداد دارم و نمي‌توانم زير تعهدم بزنم.

 

* خيلي‌ها معتقدند تو از لحاظ فني بهتر از هم‌پستي‌ات هستي و مي‌توانستي بيشتر بازي کني؟

- اينها بحث‌هاي حاشيه‌اي است و من اصلا دوست ندارم راجع به اين موضوع حرف بزنم. در ضمن حسين ماهيني بازيکن ملي‌پوش ما است که در پست خودش يکي از بهترين‌هاست. پس اين بحث‌ها و قياس‌ها درست نيست.

 

* امير عابدزاده در صحفه اينستاگرامش نوشته اگر از پرسپوليس بروم بيشتر از هرکسي دلم براي دوست صميمي‌ام حميد علي‌عسگري تنگ مي‌شود؟

- من و امير دوستان صميمي يکديگر به‌شمار مي‌رويم که در خارج از فوتبال هميشه با يکديگر هستيم و زياد هم را مي‌بينيم. شايد شرايط طوري شود که بعضي از بازيکنان براي ادامه فوتبال به تيم‌هاي شهرستاني بروند و فکر مي‌کنم امير براي همين چنين پيامي را در صفحه اينستاگرامش گذاشته است.

 

* قبول داري از حالا مسئولين بايد به فکر تمديد قراردادها باشند؟

- به هر حال بايد تکليف مديريت و خيلي چيزهاي ديگر در پرسپوليس مشخص شود. با اين وضعيت بازيکنان نمي‌دانند بايد چکار کنند و در باشگاه کسي نيست که بخواهد به وضعيت بچه‌ها رسيدگي کند. به آقاي پروين که اجازه کار نمي‌دهند و ايشان واقعا نمي‌داند بايد چکار کند.

 

* در خصوص قهرماني فولاد و حذف استقلال از جمع صدرنشينان ليگ هم صحبت کن؟

- به هر حال بدشانسي‌هاي فراواني هم گريبانگير استقلال شد. اين تيم هم مانند پرسپوليس يکي از تيم‌هاي بزرگ ايران به شمار مي‌رود. مشکلات هر دو تيم تقريبا مانند هم بود. اما خدا را شکر بچه‌هاي ما همت کردند و توانستند سهميه بگيرند. همچنين درخصوص فولاد هم بايد بگويم اين تيم مستحق قهرماني بود. اگر اين همه مشکل براي تيم ما بوجود نمي‌آوردند قهرماني‌مان مسجل بود. با اين حال به تيم فولاد، آقاي فرکي و مردم خوب خوزستان اين قهرماني را تبريک مي‌گويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها