کد خبر: ۲۱۵۲۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شامگاه جمعه در حالی با رقابت پنج تیم برای بردن جام به پایان می رسد که چند بازیکن نیز برای کسب عنوان آقای گلی آخرین فرصت های خود را در آخرین بازی تیمشان جستجو می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تا قبل از برگزاری بازی های هفته پایانی لیگ سیزدهم، چند بازیکن از تیم های مختلف در ردیف گلزنان برتر قرار گرفته اند و هنوز هم نمی توان شانس آقای گل شدن یکی را بیشتر از دیگری دانست.

در جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و نهم، کریم انصاری فرد از تراکتورسازی و رضا عنایتی از صبا هر کدام با زدن 13 گل صدرنشین هستند و رقابت سختی برای کسب عنوان آقای گلی دارند.

پس از این دو مهاجم، مهرداد بایرامی همشهری انصاری فرد با 12 گل در رده دوم قرار گرفته و او هم برای آقای گل شدن کار سختی در رقابت با دو مهاجم یاد شده، پیش رو دارد. رضا نوروزی از نفت تهران و مهدی دغاغله از ملوان بازیکنان 11 گله لیگ سیزدهم هستند و به دنبال آنها، چهار بازیکن 9 گله، سه بازیکن هشت گله و دو بازیکن هفت گله قرار دارند که البته احتمال آقای گل شدن از بین این بازیکنان بسیار پائین است.

در این میان رقابت انصاری فرد، عنایتی و بایرامی برای کسب عنوان آقای گلی بسیار نزدیک و فشرده است اما با نگاهی به بازی های هفته پایانی می توان شانس مهاجم صبا را بیشتر از دو مهاجم تراکتورسازی و صبا عنوان کرد. صبای قم در هفته پایانی طی دیداری تشریفاتی و نه چندان مهم به مصاف تیم سایپا خواهد رفت اما تراکتورسازی در تهران با استقلال و گسترش فولاد در تبریز با فولاد خوزستان دیدار خواهند کرد.

کریم انصاری فرد 24 ساله برای کسب دوباره عنوان آقای گلی خود در صورت ناکامی دیگر گلزنان برتر لیگ بخصوص رضا عنایتی، حداقل برای یک گل در دیدار با استقلال نیاز دارد. این مهاجم اردبیلی در لیگ یازدهم با زدن 21 گل با پیراهن تیم سایپا در 22 سالگی اش آقای گل لیگ برتر شد و اکنون پس از دو سال در آستانه تکرار این عنوان قرار دارد.

رضا عنایتی نیز که پیش از این یک بار با ابومسلم خراسان و دو بار با استقلال به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یافته، بهترین گلزن کل ادوار تاریخ لیگ برتر کشور است که بیش از یکصد گل به ثمر رسانده است. این مهاجم 37 ساله اکنون در آستانه ثبت رکوردی تازه است و می خواهد تا چهارمین بار جایزه بهترین گلزن لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

اما مهرداد بایرامی مهاجم 23 ساله گسترش فولاد هم در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر چشم ها را به بازی های خوب خود و گلزنی های مداومش خیره کرد تا اکنون با 12 گل زده به یکی از شانس های کسب عنوان آقای گلی لیگ سیزدهم تبدیل شود. بایرامی با زدن چهار گل در دیدار با راه آهن، بهترین گلزن از نظر بیشترین گل زده در یک بازی در لیگ سیزدهم لقب گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها