کد خبر: ۲۱۴۱۸۸
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
نمايندگان اوزان 59 کيلوگرم کشورمان در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان مدال‌هاي طلا و نقره رقابت‌هاي جهاني وزنه‌برداري امارات، را از آن خود کردند.
در ادامه رقابت‌هاي وزنه‌برداري معلولين قهرماني جهان که از روز گذشته در کشور امارات آغاز شده است و در روز دوم اين مسابقات، احمد دوستدار و حمزه محمدي، نمايندگان کشورمان در دسته 59 کيلوگرم جوانان و برزگسالان به مدال‌هاي طلا و نقره دست يافتند.

به گزارش فارس، دوستدار در رده سني جوانان با مهار وزنه‌هاي 125، 130 و 133 کيلوگرمي مدال طلا را از آن خود کرد. حمزه محمدي هم در گروه سني بزرگسالان با رکورد 186 کيلوگرم نايب قهرمان شد. در مسابقات اين دسته در گروه سني بزرگسالان، نماينده بريتانيا با ثبت رکورد 190 کيلوگرم ضمن کسب مدال طلا، رکورد جهان را نيز جابجا کرد؛ عنوان سوم اين دسته به نماينده نيجريه با رکورد 183 کيلوگرم رسيد.

پيش از اين و در روز نخست مسابقات محسن بختيار در رقابت‌هاي دسته 49 کيلوگرم گروه سني جوانان با ثبت رکورد 131 کيلوگرم، ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را 11 کيلوگرم بهبود بخشيده بود. صمد عباسي، وزنه‌بردار دسته 54 کيلوگرم گروه سني بزرگسالان هم با ثبت رکورد 162 کيلوگرم به عنوان نهم بسنده کرد.

فردا (دوشنبه) و در سومين روز مسابقات، سه نماينده کشورمان در اوزان 65 و 72 کيلوگرم به روي تخته خواهند رفت.

در اين مسابقات 330 ورزشکار از 59 کشور جهان حضور دارند و تيم ملي کشورمان نيز با 13 وزنه‌بردار در اين مسابقات شرکت کرده است.

رقابت‌هاي جهاني امارات تا جمعه، 22 فروردين در جريان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها