کد خبر: ۲۱۱۸۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
برندن راجرز سرمربي تيم فوتبال ليورپول انگليس مي گويد پيشرفت بازيکنانش مهم تر از پيروزي مقابل منچستريونايتد است.

 

تيم هاي فوتبال ليورپول و منچستريونايتد روز يکشنبه در اولدترافورد به مصاف يکديگر خواهند رفت.

اين در حالي است که ليورپول همچنان به قهرماني در ليگ برتر انگليس اميد دارد اما اميدهاي منچستر يونايتد براي حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در حال کمرنگ شدن است زيرا شياطين سرخ نه امتياز کمتر از منچسترسيتي رده چهارمي دارند در حالي که دو بازي بيشتر نيز انجام داده اند.

چهار تيم بالاي جدول ليگ برتر انگليس جواز حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا را در فصل بعد به دست خواهند آورد. برندن راجرز سرمربي ليورپول در حالي که فرصت شاگردانش را براي قهرماني در ليگ برتر کم مي داند اما مي گويد پيشرفت شاگردانش مهمتر از پيروزي مقابل منچستريونايتد است.

او گفت:« ما در مقايسه با آنها در موقعيت بسيار بهتري قرار داريم. ما همواره تيم هاي برتر را به چالش کشيده ايم و اين موضوع فقط شامل منچستريونايتد نمي شود.»

او همچنين گفت:« ليورپول تلريخچه بزرگي براي خود دارد هم در زمينه ليگ داخلي و هم در سطح فوتبال اروپا. بنابراين، شرايط ما همواره خوب بوده است و ما مي خواهيم به همين روند ادامه دهيم.»

راجرز افزود:« وقتي به ايجا آمدم هرگز نگفتم هدف ما چهارم شدن است . ما مي خواهيم جزئ چهار تيم بالاي جدول باشيم اما ليورپول به سبب بهترين بودن قضاوت شده است چه در رقابت هاي داخلي چه رقابت هاي اروپايي و اين موضوع تنها درباره بازي مقابل منچستريونايتد صدق نمي کند.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، اين در حالي است که لوکاس ليوا هافبک و ممدو ساخو مدافع که به سبب مصدوميت در بازي هاي ليورپول غايب بودند در بازي مقابل منچستريونايتد حضور خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها