کد خبر: ۲۱۱۵۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مديربرنامه‌هاي دروازه‌بان برزيلي در مذاكره با مدیرعامل پرسپولیس از پیشنهاد مالی وی شوكه شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، دو سال پيش مانوئل ژوزه بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس نيلسون برزيلي را به عنوان دروازه‌بان شماره يک به اين تيم آورد.

 

هر چند اين سنگربان در چند بازي ابتدايي نيمکت‌نشين بود اما عملکرد ضعيف شهاب گردان باعث شد تا او به مرور زمان فيکس پرسپوليس شود و حتي گردان با متزلزل شدن جايگاهش در نيم‌فصل به سپاهان برود.

 

اما نيلسون از شرايطش در پرسپوليس بسيار راضي است و گفته در صورتي که با مسئولين براي فصل آينده به توافق برسد بدش نمي‌آيد سال بعد را هم در اين تيم توپ بزند.

 

همچنين شنيده مي‌شود علي پروين هم از عملکرد اين دروازه‌بان برزيلي ابراز رضايت کرده اما سلطان شرط و شروط عجيبي براي تمديد قرارداد نيلسون گذاشته.

 

چند روز پيش مديربرنامه‌هاي دروازه‌بان برزيلي براي مذاکره به ديدار علي پروين رفت. در اين نشست طرفين بر سر مسائل مالي به گفتگو پرداختند که در پايان هيچ‌کدام به توافق لازم نرسيدند.

 

نماينده نيلسون از پروين خواست مبلغي که براي حفظ اين دروازه‌بان در نظر گرفتند را اعلام کنند اما رقم پيشنهادی پروين به قدري پايين بود که او را به شدت ناراحت و عصبي کرد.

 

پروين گفت: «در اينکه عملکرد نيلسون طي دو سال گذشته بسيار خوب بوده شکي نيست. او در اين مدت يکي از وزنه‌هاي بزرگ پرسپوليس بوده اما بايد اين موضوع را در نظر داشت که نيلسون 39 ساله است و همين موضوع باعث شده تا ما براي حفظ او قيمتش را بشکنيم.»

 

جالب اينکه رقم مورد نظر نيلسون به قدري نجومي بوده که باعث شد طرفين به توافق نرسند. به عقيده پروين اگر قرار است چنين مبلغي را به نيلسون بدهند با يک دروازه‌بان تاپ ايراني وارد مذاکره خواهند شد، دروازه‌باني که علاوه بر ملي‌پوش بودن جوان هم باشد اما اين رقم براي دروازه‌باني به سن و سال نيلسون بسيار چشمگير است و همين موضوع باعث به هم خوردن ادامه مذاکره شد.

 

نيلسون بعد از شنيدن رقم پيشنهادي پروين به قدري ناراحت و شوکه بود که مي‌گفت: «به هيچ وجه با چنين پولي قراردادش را تمديد نخواهد کرد و پرسپوليسي‌ها بايد هر طور شده سر کيسه را شل کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها