کد خبر: ۲۱۰۴۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
مسئول اردوهای راهیان نور دانشجویی دامغان گفت: راهیان نور تنها زنده نگه داشتن خاطرات نیست؛ بلکه نقشه راهی برای رسیدن به آرمان‌های بلند اسلامی و انسانی است.
فاطمه امیراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: برای نسل‌های اول و دوم انقلاب، زنده نگه داشتن روحیه مقاومت و پایداری و فرهنگی محسوب می‌شود که پیوند فرهنگ ایران و اسلام است.

وی افزود: برای نسل‌های سوم و چهارم نشان دادن هر آنچه بود که آنها ندیدن و فقط شنیدن زیبایی‌های که فرهنگ دفاع مقدسمان آفرید و زشتی‌هایی که یک جنگ برای انسان‌های یک سرزمین به ارمغان آورد.

مسئول اردوهای راهیان نور دانشجویی دامغان گفت: راهیان نور یعنی دیدن پویایی ارزش‌هایی که شاید امروزه کم‌تر برایمان ارزش شناخته می‌شود و راهیان سراسر جهاد و عشق به خداست.

وی، حضور در این سرزمین وحی را این‌چنین بیان کرد: اگر باور داریم شهدا زنده‌اند، زنده‌تر از ما که شرایطمان خوب است وگرنه باید فکری به حال خود کنیم؛ حضور افراد در عالم زندگان حقیقی مجالی برای زنده شدن دوباره خود است.

مسئول اردوهای راهیان نور دانشجویی دامغان اضافه کرد: هر ساله شاهد تعداد زیادی از مردم اقشار متفاوت جامعه هستیم و شاید حضور دانشجویان به خاطر شور انقلابی که در این افراد به صورت خاص مشاهده می‌کنیم، بیشتر جلوه می‌کند.

امیراحمدی با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان بیان کرد: دانشجویان برای حضور در این اردوها که قبل از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود، باید رضایت استادان را جلب کرده تا از مباحث علمی عقب نیفتند.

وی بیان داشت: راهیان نور به مهم‌ترین عامل فرهنگی و معنوی در کشور تبدیل شده است، چراکه دانشگاهی برای خودسازی معنوی و بهترین جایگاه برای کسب معرفت درونی جوانان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها