کد خبر: ۲۱۰۲۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
دروازه‌بان ايراني تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ گفت: به خاطر نباختن راضي هستيم اما تاسف مي‌خوريم چرا صاحب هر سه امتياز بازي با اشتوتگارت نشديم.

شب گذشته پيکارهاي هفته بيست و چهارم ليگ دسته اول آلمان «بوندس‌ليگا» با 7 ديدار آغاز شد. در جدالي که در ورزشگاه مرسدس‌بنز‌آره‌نا انجام گرفت، برانشوايگي‌ها 2 بر 2 مقابل ميزباني به نام اشتوتگارت مساوي کردند.

در اين مصاف دنيل داوري از دروازه‌ ميهمان مراقبت کرد. وي در پايان به خبرنگاران گفت: همين که بازي به اتمام رسيد احساسات مختلفي داشتيم. از يک طرف حس رضايت وجود داشت که بازنده نشديم اما بر پايه اتفاقات بخش ابتدايي بازي، تا حدي هم مي‌توانيم متاسف باشيم از اين که چرا هر سه امتياز بازي را نگرفتيم.

در اين جدال ياران گلر ايراني ابتداي بازي تيم برتر نشان داده و حتي دقيقه 24 گل برتري را زدند اما ميزبان اشتوتگارتي دقيقه 30 توسط ماکسيم به گل مساوي رسيد. حتي مارتين هارنيک دقيقه 35 اشتوتگارت را جلو انداخت تا اين که دقيقه 82 اينتراختي‌ها توسط بيکاچيچ عقب‌ماندگي را جبران کرد و از شکست با گلي که بيکاچيچ زد، گريخت.

البته دقيقه 52 کريستيان گنتنر نتوانست ضربه پنالتي را به سود اشتوتگارتي‌ها به گل تبديل کند.

داوري افزود: بعد از دريافت دو گل از حريف، راحت نبود که عقب‌ماندگي را جبران کنيم. از اين يک امتياز بايد راضي باشيم و به آينده اميدوار بمانيم. هيچکس نمي داند در پايان فصل چه اتفاقي خواهد افتاد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها