کد خبر: ۲۰۹۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
پایگاه خبری النشره نوشت: گروه‌های تروریستی هواپیماهای شناسایی را از سوریه وارد خاک لبنان کرده‌اند تا با بمب‌گذاری‌شان، آنها را برای حملات خود در این کشور بکار گیرند.
به گزارش فارس، پایگاه خبری النشره به نقل از منابع خود آورده است که گروه های تندرو در لبنان توانسته اند به هواپیماهای بدون سرنشین دست یابند.

این منابع ابراز نگرانی کردند که با توجه به اطلاعات رسیده از ورود برخی از این هواپیماها از سوریه به لبنان از طریق منطقه جرود عرسال از آنها در حملاتی علیه لبنان اهدافی وابسته به حزب الله و ارتش این کشور استفاده شود.

النشره نوشت: یکی از این هواپیماها به منطقه وادی جاموس در عکار رسیده تا توسط یک کارشناس لیبایی مواد منفجره بمب گذاری شده این هواپیما به طور غیر قانونی و به دست فردی با پاسپورت تقلبی فردی تونسی وارد لبنان شده است.

این منابع گفتند: حزب الله با توجه به تجربه خود در این نوع هواپیماها می تواند با این تهدید جدید تعامل کرده و از طریق وسایل پیشرفته آن را سرنگون کند.

به نوشته النشرهف در سایه تحولاتی که ثابت کرده این گروه های تکفیری همه لبنانی ها را هدف گرفته اند پس آیا ممکن است که رسیدن این نوع هواپیماها به لبنان را با آنچه که مدتی قبل از پرواز یک هواپیمای شناسایی بر فراز مقر رئیس یکی از احزاب لبنانی گزارش شد، در ارتباط دانست.

النشره افزود:با این وجود آیا طبقه سیاسی لبنان کماکان درگیر کشمکش های سیاسی باقی خواهند ماند یا به تحولات امنیتی که به قدرت در برابر همه مشکلات سیاسی کشور صف کشیده است توجه خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها