کد خبر: ۲۰۲۴۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات سخیف سران آمریکا درباره ایران ارزشی برای پاسخگویی ندارد.
اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ایران اسلامی طی سال‌های اخیر در موارد متعدد و مختلف برای حفظ حقوق و استقلال خود با مانع‌تراشی‌ها و تهدیدها و توطئه‌های کشورهای غربی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی به ویژه سران کاخ سفید برای اینکه مانع از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شوند، توطئه‌های مختلفی را علیه ما طراحی و اجرا کرده و حتی از به راه‌انداختن جنگی 8 ساله فروگذاری نکردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: ملت ایران که 35 سال قبل با رهبری امام خمینی (ره) برای سرنگونی رژیم ستمشاهی

مبارزات گسترده‌ای طی این مدت توطئه‌های بسیاری را تجربه کرده و در مقابل آنها با قدرت ایستادگی کرده‌اند.

کوثری با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا و استفاده از عباراتی چون "گزینه نظامی در برابر ایران همچنان روی میز قرار دارد" گفت: این اظهارات سخیف ارزش پاسخگویی ندارد و سال‌ها است که آمریکایی‌ها از چنین تهدیدهای پوچی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم، گفت: رفتار سران کاخ سفید نشان دهنده این است که عدم اعتماد ملت‌های مستقل مانند مردم ایران به آمریکایی‌ها بسیار جدی و به واسطه رفتار‌های مغرضانه خود آنها است.

کوثری تاکید کرد: ما از ابتدا هم می‌دانستیم که آمریکایی‌ها به دنبال اجرای توافقات ژنو و عمل به تعهداتی که بر عهده گرفتند، نیستند و همچنان رفتار مغرضانه خود علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران را ادامه می‌دهند.

وی در پایان گفت: با وجود تمام مانع‌تراشی‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، این رفتارها تاثیری در عزم و اراده مردم ایران نداشته و تهدیدهای اخیر نیز با قدرت از سوی مردم ما پاسخ داده خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها