کد خبر: ۲۰۲۰۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز تاکيد کرد که با مديرعامل اين باشگاه اختلافي ندارد.

 

محمود ياوري ابتدا در مورد صحبت‌هاي جعفري که گفته است به ياوري اولتيماتوم دوستانه داديم، گفت: من فقط مي‌گويم که قصد کمک به فجر را دارم و به همين دليل به اين تيم آمدم. مطمئن باشيد اگر مسئولان فجر مي‌توانستند بهتر از من را بياورند، اين کار را مي‌کردند و الان در اين تيم نبودم.

به گزارش تسنيم،وي در ادامه افزود: من و مديرعامل باشگاه فجرسپاسي معمولاً جلسات دوستانه‌اي با هم داريم و در مورد بهتر شدن شرايط صحبت مي‌کنيم. در ضمن با جعفري رفاقت 25 ساله دارم و هر وقت هم از من کمک خواسته دريغ نکرده‌ام.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با اشاره به شرايط حساس تيمش گفت: به هر حال در اين مواقع سختي‌هايي احساس مي‌شود اما ما بايد حساب شده کار کنيم. به عنوان مثال در بازي با راه‌آهن شکست بدي خورديم و اين در حالي است که اين بازي براي ما 9 امتياز داشت. البته 5 بازي ديگر باقي‌مانده و اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم، بايد بگويم که قرعه فجر در بازي‌هاي باقي‌مانده خوب است.

ياوري در مورد تقابل تيمش با پرسپوليس و اينکه فکر مي‌کند زردپوشان در اين بازي به پيروزي خواهند رسيد، افزود: من از حالا در مورد بازي با پرسپوليس حرف نمي‌زنم. به موقع در مورد اين بازي صحبت خواهم کرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها