کد خبر: ۱۹۸۷۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۳۰ دی ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:‌ دیدار با پرسپولیس بازی سختی برای ما خواهد بود اما می‌دانیم کار نشد ندارد و اگر تلاش کنیم می‌توانیم به هر غیرممکنی دست پیدا کنیم.

رسول علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: تمرین خوبی انجام دادیم و بعد از باخت به استقلال خوزستان شرایط خوبی داریم در حال حاضر هم برای سه امتیاز بازی با پرسپولیس تمرین می‌کنیم تا با برد مقابل این تیم شرایط ما در جدول رده‌بندی بهتر شود.

وی ادامه داد: البته بازی با پرسپولیس بازی سختی برای ما خواهد بود اما می‌دانیم که کار نشد ندارد و اگر تلاش کنیم می‌توانیم به هر غیرممکنی دست پیدا کنیم. همه تیم‌ها نقطه ضعف دارند و ما می‌دانیم از کجا باید به پرسپولیس ضربه بزنیم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز افزود: هم ما و هم پرسپولیس از این بازی برد می‌خواهیم اما من امیدوارم سه امتیاز بازی برای ما باشد چرا که اگر پرسپولیس را نبریم وضعیت ما در جدول خیلی بد می‌شود.

وی ادامه داد: باخت به استقلال خوزستان برای ما یک شوک بود چرا که بازیکنان ما را غرور گرفته بود و فکر می‌کردیم هر تیمی را می‌توانیم راحت ببریم اما به این تیم باختیم و حالا می‌خواهیم مقابل پرسپولیس باخت هفته قبل را جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها