کد خبر: ۱۹۸۱۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۲۶ دی ۱۳۹۲

در راستای کاهش حساسیت‌های دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس و ایجاد جو دوستانه‌تر بین دو تیم محبوب پایتخت، محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در حرکتی عجیب و نادر همراه با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان واقع در کمپ مرحوم حجازی حاضر شدند تا با کادر فنی و بازیکنان تیم به صحبت بپردازند.

رویانیان در جمع خبرنگاران به وزیر ورزش هم حمله کرد و گفت: کری خواندن در فوتبال طبیعی است، همیشه بین هواداران این دو تیم درگیری وجود داشته ولی در سخت ترین شرایط هر وقت با یکدیگر تماس گرفتیم من و فتح‌الله‌زاده به بهترین نحو با هم برخورد داشتیم و قربان صدقه یکدیگر رفتیم.

به گزارش بانک ورزش، مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از یک روزنامه دولتی عنوان کرد: یک روزنامه دولتی که 10 هزار تیراژ هم ندارد و ماهیانه 100 میلیون خسارت از دولت دریافت می‌کند این کار را هزینه از بیت‌المال نمی‌داند اما ما که 50 میلیون هوادار داریم و تاکنون تنها یک میلیارد تومان از دولت دریافت کردیم اما دائماً ما را می‌کوبند، آیا ما که 25 میلیارد هزینه داریم و یک میلیارد دریافت می‌کنیم این پول بیت‌المال حساب می‌شود یا اینکه آنها در ماه 100 میلیون تومان خسارت می‌گیرند. امیدوارم دست از سر ما بردارند. آن روزنامه دولتی که 10 هزار تیراژ هم ندارد نمی‌دانم به چه شکلی این مبلغ را دریافت می‌کند و علیه من و فتح‌اله زاده که به اندازه 100 سال خدمت کردیم این چنین حاشیه سازی می‌کنند.

جالب اینجاست که هیچکس نیست به مدیرعامل استقلال و پرسپولیس بگوید منظور وزیر و مردم هم همین است که چرا تیمی در لیگ برتر باید 25میلیارد هزینه داشته باشد. چرا بازیکنی که نهایتا 200 میلیون می ارزد باید یک میلیارد و چهارد میلیون پول بیت المال را به جیب بزند و هیچکس هم نباشد به قهرهای او وسط فل چیزی بگوید. مردم ما از این چیزها دلخورند. که می بینند بازیکنی در تیم رقیب فلان قدر می گیرد و هیچکس نیست از او توضیحی بخواهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها