کد خبر: ۱۹۷۲۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۳ دی ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال در تماس با مديرعامل اين باشگاه از وي خواست تا هرگونه عکس مجاز و غيرمجاز از بازيکنان رقيب در روزنامه استقلال منتشر نشود.
پس از حرکتي که صبح امروز صورت گرفت و مسئولان روزنامه طرفدار باشگاه پرسپوليس عکس دو بازيکن تيم استقلال را با قليان روي جلد منتشر کردند اينبار روزنامه هواداري باشگاه استقلال که البته سردبيري آن برعهده علي فتح‌الله‌زاده است قصد داشت آن حرکت را تلافي کند و چند عکس منتشر شده در صفحات محلي و سايت‌هاي اينترنتي را روي جلد روزنامه استقلال جوان چاپ کند به همين دليل سيد مهدي رحمتي دروازه‌بان و کاپيتان تيم استقلال در تماس با فتح‌الله‌زاده از وي خواست از اين عمل جلوگيري شود.

به گزارش فارس، رحمتي در تماس با مديرعامل استقلال از وي خواهش کرد با توجه به فاصله نه چندان زياد تا ديدار با پرسپوليس و در راستاي آنکه حرکت پرسپوليسي‌ها به اين شکل تلافي نشود عکسي از بازيکنان پرسپوليس در روزنامه استقلال جوان منتشر نشود.

فتح‌الله‌زاده نيز ضمن تشکر از رحمتي که به نمايندگي از تيم استقلال با وي تماس گرفته بود با اين درخواست موافقت کرد تا به اين ترتيب جنگ رسانه‌اي دو روزنامه هواداري در فاصله کمتر از چهار روز تا دربي 78 به پايان برسد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس روز جمعه از ساعت 14 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها