کد خبر: ۱۹۶۱۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۹ دی ۱۳۹۲
در مسابقه ضربه ایستگاهی که بین سرمربی پرسپولیس و دو بازیکن موثر تیمش برگزار شد، صادقیان تمام ضرباتش را گل کرد تا برنده مسابقه با دایی و خلعتبری شود.

به گزارش 598 به نقل از گل، تمرین دیروز پرسپولیس یک مسابقه ویژه داشت. مسابقه ضربه ایستگاهی بین علی دایی، محمدرضا خلعتبری و پیام صادقیان که نهایتا صادقیان برنده این مسابقه بود.

 

ماجرا را از قول خلعتبری بخوانید: «اكثر اوقات بعد از تمرين، ضربه ايستگاهي مي‌زنيم. اين تمرينات باعث مي‌شود تا در بازي‌هاي پرسپوليس، روي اين ضربات دروازه حريفان را با خطر مواجه كنيم. هفته‌اي دو، سه بار چنين مسابقاتي برگزار مي‌كنيم.»

 

اما بشنويد از مسابقه اين دفعه بين دايي با صادقيان و خلعتبري: «هر كدام از ما 3 ضربه زديم. من و علي آقا دو ضربه را گل كرديم و پيام هر 3 ضربه‌اش را به تور دروازه چسباند و برنده شد. البته علي آقا اين ضربات را فوق‌العاده مي‌زند و اكثر اوقات ما را مي‌برد اما ديروز پيام موفق شد مسابقه را به سود خود تمام كند.»

 

آنهایی که شاهد تمرینات پرسپولیس هستند، به جو خوب و پرنشاطی که در تمرینات این تیم وجود دارد، اشاره می کنند. نکته ای که خلعت هم در مورد آن صحبت کرده: «در پرسپوليس همه بازيكنان با هم رفيق هستند. باور كنيد حتي هم‌پستي‌ها هم با يكديگر رفاقت دارند و همه يكدل هستند تا پرسپوليس بهترين نتايج را كسب كند. همه بچه‌ها براي موفقيت تيم تلاش مي‌كنند و اين را مي‌توانيد در بازي‌ها و تمرينات پرسپوليس ببينيد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها