کد خبر: ۱۹۵۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۸ دی ۱۳۹۲
در اولين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر روز پنج‌شنبه نفت تهران ميزبان ذوب آهن اصفهان است.

هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام يک ديدار در تهران آغاز مي‌شود و نفت تهران ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان است.

نفت اگرچه در رده چهارم جدول قرار دارد اما در صورتي که بتواند مقابل ذوب آهن به پيروزي برسد جاي استقلال را در صدر مي‌گيرد هرچند اين صدرنشيني موقت و به لطف تفاضل گل است و شايد 48 ساعت دوام داشته باشد اما رقابت را در صدر جدول فشرده‌تر و مهيج‌تر مي‌کند.

گل‌محمدي سرمربي نفت مي‌داند بازي آساني در پيش ندارد. ذوب آهن براي بقا در ليگ برتر مي‌جنگد و مجتبي تقوي‌ سرمربي جديد ذوب آهن هنوز بردي به دست نياورده و خيلي دوست دارد که در اين ديدار خارج از خانه سه امتياز را بگيرد تا با دو پله صعود به رده دوازدهم برسد ولي تيم نفت 11 هفته است که شکستي نخورده بنابراين شايد تقوي با هدف مساوي تيمش را مقابل نفت به ميدان بفرستد.

گل‌محمدي که هفته گذشته دو امتياز مقابل پرسپوليس از دست داد، دوست ندارد فرصت صدرنشيني را از دست بدهد. به خصوص اينکه مقابل تيمي بازي مي‌کنند که ضعيف‌ترين خط دفاع ليگ را دارد. بنابراين بهترين فرصت براي اوست تا جاي استقلال را در صدر بگيرد و تيمش همچنان در کورس قهرماني بماند.

اسامي داوران اين بازي به اين شرح است:

سعيد مظفري‌زاده به همراه بابک داوري و يعقوب سخندان بازي نفت و ذوب‌آهن را قضاوت مي‌کنند. داور چهارم اين بازي حسن اکرمي است و حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري فدراسيون، ناظر داوري اولين ديدار هفته 22 ليگ برتر است.

هفت ديدار ديگر روز شنبه برگزار مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها