کد خبر: ۱۹۴۹۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۱۵ دی ۱۳۹۲
معاون پزشکي باشگاه استقلال گفت: ‌متاسفانه تيموريان بازيکن در بازي با راه‌آهن ضربه شديدي ديد و او هم در سريال مصدوميت ها اضافه گرديد البته پاي او نشکسته است.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي، معاونت پزشکي علوم ورزشي باشگاه استقلال گفت: امسال يکي از پرکارترين سال‌هاي کاري بنده و کادر پزشکي‌ام بود و دليل اين مسئله بيشتر به نوعي به خاطر عدم زمان مناسب قبل از شروع فصل و بين فصل در انجام تمرينات مناسب بدنسازي بود.

دکتر نوروزي اضافه کرد: با اين حال کادر پزشکي استقلال بازيکنان را سر موعد به بازي مي‌رساند. اما مشکل ما انواع و اقسام مصدوميت‌ها بود و همچنين تعدد مصدوم‌ها که هر بازيکني خوب مي‌شد، بلافاصله يک بازيکن جديد مصدوم به جاي او اضافه مي‌‌شد. همين مسئله خيلي کار گروه پزشکي را سخت و مشکل‌‌ساز کرد که جا دارد يک خسته نباشيد به همه اعضاي کادر پزشکي استقلال بگويم.

وي در خصوص وضعيت مصدومان استقلال گفت: مجيد غلام‌نژاد از ناحيه عضله پشت ساق پا ضربه خورده و ان‌شاءا... از هفته آينده به تمرينات استقلال اضافه مي‌‌شود. کبه هم با وجود مصدوميت شديدي که از ناحيه زانو داشت تحت درمان است و اگر شرايط به همين منوال طي شود از ده روز ديگر دويدن دور زمين را آغاز مي‌کند.

دکتر نوروزي وضعيت اولادي را اينگونه شرح داد: اين بازيکن به دليل فشار بيش از حد در تمرين از ناحيه عضله پشت ران دچار مصدوميت شد و در حال‌حاضر تحت درمان است.

وي در خصوص شرايط احمد جمشيديان گفت: وي همچنان تحت درمان است. با توجه مشکل جدي که اين بازيکن داشته و عمل جراحي سنگيني که روي ايشان انجام گرفته اين بازيکن بعد از دوران نقاهت دردهاي پراکنده‌اي در نواحي مختلف لگن حس مي‌کرد که اين دردها براي ايشان آزاردهنده بود و نياز به درمان‌هاي متعددي داشت که همه براي او انجام گرفت و همچنان هم مراحل درماني اين بازيکن پيش مي‌رود که اين اتفاق يکي از سنگين‌ترين مشکلات ما در سال جاري بود.

معاونت پزشکي باشگاه استقلال در ارتباط با مصدوميت تيموريان گفت: متاسفانه اين بازيکن در بازي با راه‌آهن ضربه شديدي ديد و او هم در سريال مصدوميت ها اضافه گرديد، اما با توجه به اسکني که از پاي تيموريان گرفتيم خوشبختانه او دچار شکستگي پا نشده است و پس از رفع درد پايش در تمرينات شرکت مي‌کند.

دکتر نوروزي در پايان اعلام کرد: با درايتي که از آقاي قلعه‌نويي و همکارانش سراغ دارم با درنظر گرفتن به تعادل فشار تمرينات و استراحت بازيکنان درصد آسيب‌ديدگي‌ها کاسته مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها