کد خبر: ۱۹۴۴۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۴ دی ۱۳۹۲
رييس باشگاه رئال مادريد پيشنهاد پاري سن ژرمن براي جذب رونالدو را رد و اعلام کرد که اجازه نخواهد داد رونالدو رئال را ترک کند.

پاري سن ژرمن با مالکان قطري خود به يکي از ثروتمند‌ترين باشگاه‌هاي جهان تبديل شده است.

در ماه‌هاي اخير رسانه‌هاي اسپانيايي و فرانسوي از علاقه پاري سن ژرمن به جذب کريستيانو رونالدو و ليونل مسي خبر دادند، اما تاکنون هيچ کدام از اين انتقال‌ها صورت نگرفته و بسيار بعيد به نظر مي‌رسد که اين دو بازيکن از تيم‌هاي محبوب خود جدا شوند.

فلورنتينو پرس، رييس باشگاه رئال در گفت و گويي تلويزيوني تاکيد کرد که به هيچ وجه اجازه نخواهد داد که رونالدو به پاري سن ژرمن برود. او در گفت و گو با شبکه "لي 10 اسپورت" گفت: هيچ گونه مذاکره‌اي با پاري سن ژرمن درباره رونالدو نداشته‌ام. خبر جدايي او از رئال مادريد کذب محض است. اجازه نمي‌دهيم او رئال را ترک کند.

مارکو ويراتي، هافبک ايتاليايي پاري سن ژرمن از بازيکناني است که خبرهايي درباره پيوستن او به رئال مادريد در فصل جابجايي زمستاني به گوش مي‌رسد. پرس درباره جذب ويراتي که يکي از بازيکنان مورد علاقه کارلو آنچلوتي به شمار مي‌آيد، گفت: ما هيچ گونه مذاکره‌اي با پاري سن ژرمن نداشته‌ايم. نه ما خواسته‌ايم که ويراتي را جذب کنيم و نه آنها پيشنهادي براي جذب رونالدو داشتند.

دو تيم پاري سن ژرمن و رئال مادريد چند روز پيش در ديداري دوستانه در دوبي به مصاف هم رفتند که بازي با پيروزي يک بر صفر رئال مادريد به پايان رسيد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها