کد خبر: ۱۹۴۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي شياطين سرخ در پي شکست شاگردانش مقابل تاتنهام داور اين بازي را به باد انتقاد گرفت.
در آخرين ديدار از هفته بيستم ليگ برتر انگليس شب گذشته (چهارشنبه) تيم فوتبال منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد 2 بر يک مغلوب ميهمان خود، تاتنهام شد تا همچنان فراز و نشيب‌هاي اين تيم در فصل جاري ادامه داشته باشد.

به نقل از تسنيم،ديويد مويس، سرمربي شياطين سرخ پس از شکست شاگردانش مقابل اسپرزها گفت: به نظرم منچستريونايتد در اين بازي واقعاً عالي بازي کرد. فکر مي‌کنم خطاي بدون توپي که هوگو لوريس، دروازه‌بان تاتنهام در محوطه جريمه روي اشلي يانگ انجام داد قطعاً پنالتي بود و دروازه‌بان حريف هم بايد با کارت قرمز جريمه مي‌شد.

وي افزود: تصميم داور افتضاح بود. اگر نگاه کنيد کاملاً متوجه مي‌شويد که دروازه‌بان تاتنهام پايش را بيش از حد بالا آورد و بايد از زمين بازي اخراج مي‌شد. اينکه داور لوريس را اخراج نکرد،‌ تصميمي باورنکردني بود و بايد بگويم يکي از بدترين تصميماتي بود که تا کنون در دوران حرفه‌اي‌ام ديده‌ام.

سرمربي 50 ساله سرخپوشان منچستر تصريح کرد: حرکت لوريس در محوطه جريمه کاملاً‌ بي‌ملاحظه بود. واقعاً نمي‌دانم که ديگر چه بايد بگويم! تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که برخورد يانگ و دروازه‌بان تاتنهام پنالتي بود.

شياطين سرخ در حال حاضر با 11 امتياز اختلاف امتياز نسبت به آرسنال صدرنشين در مکان هفتم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها