کد خبر: ۱۹۲۲۵۹
زمان انتشار: ۲۳:۳۲     ۰۴ دی ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد، عبور از سد 3 تيم نفت، فولاد و استقلال اين تيم را به قهرماني اميدوارتر خواهد کرد.
جواد منافي اظهار داشت: خوشبختانه در شرايط فعلي تيم پرسپوليس به ثبات رسيده است و ما با برد با ارزش خارج از خانه مقابل ملوان شماره بردهاي متوالي‌مان را به عدد 4 رسانديم، موضوعي که با رسيدن به صدر جدول و ثبات در آن براي‌مان بسيار مهم و حائز اهميت است.

به نقل از تسنيم، مربي پرسپوليس در ادامه در خصوص توقف ساير مدعيان قهرماني خاطر نشان کرد: توقف 3 تيم مدعي در هفته اخير براي ما خوب شد و مسلماً از اين نکته نهايت استفاده را خواهيم برد. البته قانون فوتبال حرفه‌اي مي‌گويد که در هر بازي بايد به اهداف خود فکر کرده و گام به گام به سوي آنها پيش برويم.

منافي از کار دشوار پرسپوليس در مصاف با 3 تيم مدعي قهرماني در هفته‌هاي آينده ياد کرد و گفت: بازي با نفت، فولاد و استقلال بدون شک مهم‌ترين و تعيين کننده‌ترين مقطع زماني ليگ براي ما خواهد بود و عبور از سد 3 تيم مدعي به احتمال فراوان و تا حدود زيادي ما را به قهرماني اميدوار خواهد کرد.

مربي پرسپوليس در خصوص بازي با نفت تهران، تيمي که در نيم فصل اول با انديشه‌هاي گل محمدي پرسپوليس را مغلوب کرد، گفت: در بازي رفت به هيچ وجه مستحق باخت نبوديم و تنها روي يک اتفاق در لحظات تلف شده بازي را به نفت واگذار کرديم اما اين بار در حساس‌ترين مقطع زماني برابر نفت غافلگير نمي‌شويم و مقابل گل محمدي و تيمش کم نمي‌آوريم. با انگيزه بالايي که داريم قطعاً براي شکست نفت به ميدان خواهيم رفت.

وي در پاسخ به برخي از انتقادات در مورد تعويض ديرهنگام سيدصالحي با فرزاد حاتمي خاطر نشان کرد: سيدصالحي دوندگي زيادي در بازي با ملوان داشت و فشار زيادي به مدافعان اين تيم وارد کرد. ما نتيجه اين موضوع را با ورود فرزاد حاتمي به زمين ديديم و مدافعاني که سيدصالحي آنها را خسته کرده بود 2 موقعيت گل به حاتمي دادند. با اين وجود در ادامه فصل موقعيت براي حاتمي و ساير بازيکنان ما فراهم خواهد شد که بيشتر خود را نشان دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها