کد خبر: ۱۹۱۴۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: ديروز به خاطر اينکه به بچه‌ها کم لطفي شده بود به تمرين نرفتم چون از اين شرايط ناراحتم.
افشين ناظمي درباره مشکلات مالي تيم فوتبال داماش گيلان براي حضور مقابل تيم فوتبال استقلال گفت: پول نداريم و آقاي عابديني نامه‌اي زده تا اين مشکلات حل شود من خودم ديشب از اين موضوع مطلع شدم و تا آنجايي که خبر داشتم قرار بود امروز به تهران بياييم تا براي بازي استقلال آماده شويم.

به گزارش فارس ، وي افزود: سه سال است که ما با چنين مشکلاتي دست و پنجه نرم مي‌کنيم اما داماش را جايگاه خوبي در ليگ برتر نگه داشتيم و با همه مشکلاتي که بوده به هدف خودمان رسيديم ما نيم فصل دوم 5 بازيکن از دست داديم اما بازيکني به ما اضافه نشد. قرار بود مشکلات مالي تيم برطرف شود که تا الان اتفاق نيفتده است. به هر حال بازيکنان هم زندگي شخصي دارند و اگر مشکلات اقتصادي به آنها فشار بياورد عملکردشان تحت تاثير قرار مي‌گيرد. اميدوارم اين مشکل برطرف شود چرا که بازيکنان باغيرتي داريم.

ناظمي در ادامه با ابراز گله‌مندي از هواداران داماش گفت: ما سه سال پول نداشتيم اما با حمايت طرفدارانمان در زمين بازي حاضر مي‌شديم. اما در بازي روز جمعه بعضي از تماشاگران کم‌لطفي کردند و عليه بازيکنان شعار دادند. پول نبود اما بازيکنان به عشق مردم بازي مي‌کردند اما حالا همين مردم عليه تيم شعار مي‌دهند.

وي ادامه داد: من هم ديروز به خاطر اينکه به بچه‌ها کم لطفي شده بود به تمرين نرفتم چون از اين شرايط ناراحتم.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان در پاسخ به اين سوال که اين تيم در ليگ برتر باقي مي‌ماند تصريح کرد: اگر مشکلات ما حل شود و دست به دست هم بدهيم در ليگ برتر ماندني هستيم. تيم ما نياز به حمايت دارد.

وي در پايان درباره اينکه او موافق حضور داماش با اين شرايط مقابل استقلال است يا نه گفت: من تابع باشگاه هستم و هر تصميمي که آنها بگيرند قبول مي‌کنم. اميدوارم شرايط موجود حل شود و بازيکنان فقط به مسائل فني فکر کنند. ما حتي براي شروع تمرين و تغذيه هم دچار مشکل هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها