کد خبر: ۱۸۹۳۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
امير قلعه‌نوعي چند هفته قبل به شاگردانش هشدار داد که مقابل مصاحبه‌هاي جنجالي از سوي شاگردانش آنها را با جريمه سنگين مواجه خواهد کرد.
امير قلعه‌نوعي چند هفته قبل به شاگردانش هشدار داد که مقابل مصاحبه‌هاي جنجالي از سوي شاگردانش آنها را با جريمه سنگين مواجه خواهد کرد. در اين خصوص گفته مي‌شود از زماني که سرمربي استقلال شاگردانش را تهديد کرده است، آنها کمتر با رسانه‌ها گفت‌وگو مي‌کنند تا مورد غضب قلعه‌نوعي قرار نگيرند اما در اين ميان هم بودند بازيکناني که نتوانستند جلوي ناراحتي خود را بگيرند و دلخوري خود از نيمکت‌نشيني را در رسانه‌ها بازگو کردند. يکي از اين بازيکنان عليرضا نيکبخت بود که ابتداي فصل وعده داده بود زيباترين بازي‌ها را براي استقلال انجام بدهد و ملي‌پوش شود، اما فرصت کمي براي حضور در ميدان داشت و به همين دليل لب به اعتراض باز کرد و به اين موضوع اشاره داشت که از نيمکت‌نشيني اذيت مي‌شود. اما اين مصاحبه براي مدافع چپ پاي استقلال مشکل‌ساز شد زيرا حالا بايد از او به عنوان جديدترين مغضوب قلعه‌نوعي نام برد و سرمربي استقلال در جلسه با کادرفني تيمش به اين موضوع اشاره کرده که نيکبخت برخلاف قول‌هاي قبل از آبي‌پوش شدنش عمل مي‌کند و به همين دليل از دست او حسابي دلخور است. از همين رو گفته مي‌شود نيکبخت همان چند دقيقه‌اي که به ميدان مي‌رفت را هم از دست خواهد داد و ممکن است در نهايت به سرنوشت برهاني دچار شود که از روي نيمکت به سکوهاي ورزشگاه منتقل شد.
البته مدافع استقلال ديروز متوجه دلخوري قلعه‌نوعي شد و قصد دارد در مورد حرف‌هايي که در رسانه‌ها زده صحبتي با سرمربي تيم داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها