کد خبر: ۱۸۹۱۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
پرویز مظلومی و شاگردانش در بازی برابر پرسپولیس روز کابوس واری را پشت سر گذاشتند و با شش گل نتیجه را به سرخپوشان تهرانی واگذار کردند.

به گزارش 598 به نقل ازشبکه ایران، پرویز مظلومی در سال هایی که سرمربی استقلال تهران بود میراثی ارزشمند برای هواداران این تیم به جا گذاشت. عدد 4 که برگرفته از 4 پیروزی متوالی استقلال برابر پرسپولیس بود تحت هدایت پرویز مظلومی ماندگار و به اتفاق جدیدی برای کری خوانی ها تبدیل شد. البته پرویز مظلومی در آن داربی معروف سه بر دو که با هت تریک ایمون زاید همراه بود تا حدودی این موفقیت خود را در سایه دید.


با این اوصاف بعد از ظهر جمعه پرسپولیس که هیچگاه موفق به شکست مس در کرمان نشده بود، حریف را گلباران کرد. شکست سنگین و خانگی مس کرمان که با نتیجه شش بر صفر مقابل یاران علی دایی رقم خورد برای پرویز مظلومی که از نظر آماری یک عملکرد رویایی را با استقلال مقابل پرسپولیس تجربه کرده بود اصلا خوشایند نبود. چون مظلومی دوست ندارد یکبار دیگر لقب شش تایی ها را مال خود کرده و با بدترین شرایط با تیم مس کرمان وداع کند!


پرویز مظلومی بعد از شکست سنگین برابر پرسپولیس حرفهایی را زد که کاملا مشخص بود از روی ناراحتی آن ها را بر زبان می آرود. البته این حرف ها را هرگز در قالب مصاحبه نزد چرا که اصلا به کنفرانس مطبوعاتی هم نرفت. اما آن هایی که در رختکن مس کرمان بعد از شکست شش بر صفر حضور داشتند این صحبت ها را از پرویز مظلومی شنیدند. صحبت هایی که یکی از افراد حاضر از پرویز مظلومی نقل قول می کند: " من با استقلال کارم را با این جماعت (استفاده از لقبی که استقلالی ها برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته اند) کرده ام.... حالا اینا چی می گن؟"، "این بازی بودار بود"، "ببین چیکار با این پرسپولیسی ها کرده بودم که اینقدر دلشون از من پر بود"!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها