کد خبر: ۱۸۸۹۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر حمایتش از تلاش‌های آمریکا برای قانع کردن مخالفان سوریه جهت مشارکت در ژنو 2 بدون پیش‌شرط از دولت و مخالفان سوریه خواست تا علیه تروریست‌های خارجی متحد شوند.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه روسیه 24 اعلام کرد: باید برای ایجاد ائتلافی میان دولت و مخالفان سوریه که در برابر گروه‌های تروریستی خارجی ایستادگی می‌کند تلاش کنیم.

وی گفت: زمانی که مسائل مربوط به برگزاری کنفرانس ژنو 2 و جدول کاری این کنفرانس را با هم پیمانان غربی‌مان مورد بررسی قرار می‌دادیم من اعلام کردم که باید تلاش کنیم میان دولت و مخالفان سوری ائتلافی علیه گروه‌های تروریستی که از سراسر جهان به سوریه آمده‌اند و سوریه را کیکی خوشمزه یافته‌اند، تشکیل دهیم تا مانع از آن شویم که این گروه‌ها نقشه‌های شرور خود را اجرایی کنند.

لاوروف در ادامه گفت: شرایط در سوریه این مساله را برای همه شهروندان سوریه ضروری می‌کند که بدانند چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد جنگ در برابر کسانی است که تلاش می‌کنند سوریه را دچار عقب‌ماندگی کرده و به گذشته بازگردانند.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین اعلام کرد، مسکو از تلاش‌های آمریکا برای قانع کردن مخالفان سوری جهت شرکت در ژنو 2 بدون پیش شرط حمایت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها