کد خبر: ۱۸۲۷۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
محمد ترابيان در خصوص اظهارات محمد غلامي مبني بر اينکه حضورش در پرسپوليس قطعي شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم اظهار داشت: در اين باره نه مدير برنامه‌هاي غلامي و نه خود اين بازيکن با ما صحبتي نکرده‌اند و حتي روز گذشته هم که با غلامي صحبت کردم از شرايطش در سپاهان راضي بود.

وي افزود: نمي‌دانم غلامي بر چه اساسي اعلام کرده که به پرسپوليس مي‌رود چون پرسپوليسي‌ها هم در اين باره به ما چيزي نگفته‌اند. باشگاه سپاهان بر اساس اصولي که دارد همه چيز را به صورت مکتوب بررسي مي‌کند و همانطور که ما براي جذب سيدصالحي مکتوب به باشگاه پرسپوليس پيشنهاد داديم، آنها هم اگر غلامي را مي‌خواهند مکتوب درخواست کنند.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه امکان جابجايي بازيکن بين پرسپوليس و سپاهان وجود دارد و آيا احتمال معاوضه غلامي با سيدصالحي هست، گفت: تصميم با آقاي کرانچار است و او درباره نقل و انتقالات نظر مي‌دهد. اگر درخواستي به صورت مکتوب شود امکان بررسي اين مسئله هست، چون ما سيدصالحي را به صورت مکتوب از پرسپوليس خواستيم.

ترابيان با بيان اينکه در نقل و انتقالات برخي مشکلات را با گرفتن بازيکن جوان حل کرده‌اند درباره درخواست باشگاه سايپا براي جذب رحمان احمدي عنوان کرد: باشگاه سايپا براي جذب احمدي درخواست کرده بود اما اين موضوع اصلا بررسي نشد. به احمدي نياز داريم و به همين دليل قبل از اينکه درخواست باشگاه سايپا را بررسي کنيم اين پيشنهاد را رد کرديم.

وي با اشاره به جذب چند بازيکن تيم فوتبال نوجوانان کشومان که در جام جهاني به ميدان رفته بودند، اظهار داشت: از ليست 36 نفره تيم سپاهان 15 بازيکن از تيم اميدهاي ما در بزرگسالان حضور دارند و همه آنها نيز بازيکنان بومي هستند. گرفتن چند بازيکن جوان و نوجوان هم از کارهاي خوبي است که باشگاه سپاهان و آقاي کرانچار انجام داده و سرمربي تيم ما به بازيکنان 17 ساله اعتماد و از آنها استفاده مي‌کند.

مديرعامل باشگاه سپاهان افزود: با بازي دادن به اين بازيکنان نوجوان به آنها انگيزه مي‌دهيم و اين بازيکنان در آينده جزو سرمايه‌هاي ملي و باشگاه سپاهان خواهند شد و مطمئنا نويدکياها و حاج‌صفي‌هاي آينده سپاهان اين بازيکنان هستند. رشد اين بازيکنان در کنار هدف سپاهان براي قهرمان شدن در ليگ جزو برنامه‌هاي کرانچار است و ما مي‌خواهيم هم در ليگ مدعي باشيم و هم بازيکن جوان بسازيم.

ترابيان با بيان اينکه سپاهان هزينه زيادي براي تيم‌هاي پايه مي‌کند، به تسنيم گفت: در باشگاه سپاهان تيم‌هاي پايه قدرتمند و 10 تيم پايه از نونهالان تا اميدها داريم. سپاهان در پايه‌ها آنقدر سرمايه دارد که در برخي از رده‌ها 2 تيم داريم و همه اين تيم‌ها نيز سرمربي، کمک مربي، سرپرست، پزشک و کمک پزشک جداگانه دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها