کد خبر: ۱۸۰۹۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
سرمربی استقلال که پس از خداحافظی مجیدی به دنبال جایگزین مناسب است، به شدت اصرار به جذب مهاجم سابق استقلال دارد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، امیر قلعه نویی با رابطه خوبی که با مدیران تیم های مختلف دارد، برای جذب بازیکنان مدنظر خود مشکل چندانی ندارد ولی این بار باشگاه فولاد جلوی انتقال شریفات به تیم تهرانی ایستاده و حاضر نیست مهاجم خود را به استقلال بدهد.

 

هر چند شریفات گفته که نمی خواهد مشکلی در رابطه اش با مسئولان فولاد به وجود بیاید، ولی به مسئولان استقلال قول داده که در پایان قراردادش با فولاد یعنی در انتهای فصل به استقلال برگردد.

 

اما قلعه نویی هنوز ناامید نشده و طی جلسه ای که با مسئولان استقلال داشته، طرح جابجایی بازیکن را در دستور کار قرار داده. قلعه نویی به مسئولان گفته پیشنهاد جدیدی به فولادی ها ارائه کنند تا با تعویض بازیکن و پرداخت مابقی مبلغ به صورت نقد، با این انتقال موافقت کنند.

 

باید صبر کرد و دید فولادی ها حاضر می شوند شریفات را در قبال پول و یک بازیکن جایگزین به استقلال بدهند یا باز هم با این انتقال مخالفت خواهند کرد.

 

قلعه نویی راه های زیادی برای جذب بازیکن بلد است و اگر این راه هم موثر واقع نشد، راه های دیگر را امتحان می کند. البته اگر شریفات برایش تا این حد مهم باشد که راه های دیگر را هم امتحان کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها