کد خبر: ۱۷۵۸۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
نتایج تازه ترین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که اکثریت مردم آمریکا بر ای باورند که اکثر نمایندگان کنگره نباید مجددا در انتخابات ۲۰۱۴ میلادی انتخاب شوند.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط سی‌ان‌ان و او‌آرسی نشان می دهد که 54 درصد مردم آمریکا نمایندگان دموکرات کنگره دیگر نباید پس از انتخابات نوامبر 2014 میلادی در کنگره حضور یابند.

تنها 20 درصد مردم آمریکا از انتخاب مجدد نمایندگان جمهوری خواه در انتخابات کنگره حمایت کرده اند و 42 درصد پاسخگویان نیز حاضر بودند تا بار دیگر به نمایندگان فعلی دموکرات رای دهند.

بحران بودجه و سقف بدهی های آمریکا که موجب تعطیلی 16 روزه دولت اوباما شد تاثیر منفی زیادی بر دهنیت مردم این کشور نسبت به عملکرد سیاستمداران داشته است.

در نظرسنجی دیگری که توسط روزنامه یو اس ای تودی و مرکز نظرسنجی پرینستون انجام شده بیش از 47 درصد مردم آمریکا اعلام کردند، در صورت انتخاب مجدد نمایندگان کنگره، مجلس نمایندگان آمریکا باید عملکرد بهتری داشته باشد.

در این نظرسنجی اکثر مردم آمریکا اعلام کردند که امیدواری چندانی نسبت به وضعیت کنونی و آینده اقتصاد این کشور ندارند.در نظرسنجی دیگری که توسط ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست نیز انجام شده بیش از نیمی از مردم آمریکا جمهوری خواهان کنگره را عامل اصلی بن بست مالی اخیر در این کشور ارزیابی کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها