کد خبر: ۱۷۴۹۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
در پي تساوي بارسلونا مقابل اوساسونا در ديدار شنبه شب، خراردو مارتينو مربي بارسلونا از نتيجه به دست آمده اظهار نارضايتي کرد.
وي در پايان اين ديدار که در آن هيچ گلي رد و بدل نشد، گفت: همان طور که به بازيکنان نيز گفتم، چنين نتيجه‌اي راضي کننده نيست. با اين موقعيت‌هاي گلزني که در اختيار داشتيم، مي‌بايست به طور معمول در چنين بازي‌اي به پيروزي مي‌رسيديم.

وي افزود: با اين حال از بازده کلي تيم راضي هستم،‌به‌ويژه اينکه اوساسونا تيمي است که مي‌تواند تيم‌هاي مقابل را به دردسر بيندازد و ما در خط دفاعي چندان اذيت نشديم.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد،‌مارتينو خاطر نشان کرد: به نظر من،‌تنها دليلي که نتوانستيم سه امتياز بازي را کسب کنيم،‌اين است که از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده نکرديم.

وي همچنين درباره تصميم خود مبني بر اينکه ليونل مسي را در ابتداي بازي روي نيمکت ذخيره‌ها نشاند افزود: مي‌خواستم مسي تنها 20 يا 25 دقيقه بازي کند تا براي رقابت‌هاي مهمي که در پيش داريم آمادگي خود را حفظ کند. ما در اين بازي به برد نياز داشتيم و براي همين بود که مسي وارد زمين شد.

بارسلونا اين هفته در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با ميلان ايتاليا روبه‌رو مي‌شود و هفته آينده به مصاف رئال مادريد خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها